Annem kolonya niyetine bim'den görseldeki gül suyunu almış arkasında "gıda işletmesi: filanca limited şirket" yazınca acaba tatlılarda filan mı kullanılıyor diye düşündüm çünkü ramazan diye güllaç filan satıyorlar annemde o raflardan almış. Netten baktım ama bir bilgi yok. Şimdi güllaç yapıcam akşama gülsuyunu koysammı bilemedim ölmeyelim. Sonra ailesine ramazanda gül suyu diye kolonyalı tatlı yaparak öldürdü diye haberlere çıkmak istemem. Yardım pls...
Gül suyunun içine zaten kimyasal koyulmuyor ki, marketlerden aldığın da aynı, parfümeriden aldığın da. Bence kullanabilirsin, ben bu marka değildi ama kullandım :)
Saçmalama kız o gül suyu ayrı bu ayrı. Bu kozmetik. Kullanma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mesela adanada bici bici diye tatlı var içine gül suyu koyuluyor. Ama direk kolonyayı mı döküyorlar yoksa gıda için özel olarak mı üretiliyor bilmiyorum
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gıda için olani var duydum kolonyasida var ikiside ayri ama bunhangisine giriyor onu anlamadim
Kolonya o saf gül suyu akyarlar da var sadece ve biraz pahalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bime guvenme Hic sevmiyorum bimi de kasiyerlerini de Allah belasını versin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Yerinde olsam isparta dışında kesinlikle gül suyu almam resmi sitede bile o fiyatta bulamazsin. Biz isparta li oldugumuz halde bile gül ürünü satan yerden değil fabrikasindan alıyoruz😏
En İyi Cevaplar