

Hoşgeldi Ramazan-ı şerif ilk gün ve umarım herkes için iyi geçiyordur. Ilk oruç tuttuğunuz gün neler yaşadığınızı hatırlıyor musunuz?


13 yaşında tutum 1 hafta sonra bozdum babam dövdü beni babamın korkusundan o gun bugundur tutarım asla şaşmaz bende asla.. her seni aynı güzelikle kazasız belasız sorunsuz..
Rica ederim
Hatırlamıyorum. Annecim bana cocukken yarım gün tuttururdu. Ertesi gün de tutunca getir şu ipi de tuttuğun oruçları birbirine bağlayalım derdi..🌹🌹rahmetli😢🌷🌷
Allah rahmet eylesin
@Düşünenben34
Âmîn😪😪😪
10 yaşında falandim ve iki çocuğuma da ayni yaşta başlattım tabi istekleri doğrultusunda.😊
Rica ederim😊
12 yaşımda
Cevap
21Cevap
ilkokuldaydım ama kaç yaşında olduğumu tam hatırlamıyorum
yarım gün tutmuştum tekne orucu mu ne diyorlar ya ondan :)
Hatırlamıyorum ki gadası
11 yaşımdan beri tutuyorum çok şükür.
Bu sene ilk defa tutamadım.
İlk tuttuğumda çok güzel geçmişti zaten havalar serindi ve zorlanmamıştım. Babam oruca başladığımız için istediğimiz herşeyi almıştı bir onu hatırlıyorum 😂
Hevesle, tekne orucu dediğimiz, acıkınca yenilen çocuk orucundan tutmaya başladım 😂
İlkokulda olduğumu hatırlıyorum ama yaşım kaçtı bilmiyorum.
9 yaşında tuttum ve ikindi ezanında simit ile yedim :)
Sekiz yaşında tutmuştum ama ne tutma gizlice yemiştim 😂
11 yaşındaydım. Havalar soğuktu o zamanlar çok zorlandığımı hatırlamıyorum 😀
10 yaşından belli tutuyorum herhalde çocukluğumda başlamıştım
13 yaşında falandım. İki gün tuttum bir daha da tutmadım. Saçma gelmişti. Şimdi daha da saçma geliyor
9 yaşından beri kazasız oruç tutarım
Tam olarak hatırlamıyorum.
Hatırlamıyorum kuzum.
Hatirlamiyorum dogrusi
Ama ilknokuldayken ttutugumu hatirliyorum
9 yaşımdaydım yanlış hatırlamıyorsam. yaz günüydü unutmuş gibi yapıp su içtim. kimi kandırıyorsam. Allah kabul etsin.
aklım erdiği zaman tekne orucu tutardım.
6 yaşımda tutmustum o iftarda yediğim yemeklerde aldığım tadı hiç alamadim daha
7 yaşımdaydım..
tekne orucu..
8 yaşındayken. Çok zorladım kendimi ama oldu
10 yaşında
Ortaokuldaydım biraz zorlamıştı o dönem
Kucukken annem zorlamisti
13 yaşında, büyümüş gibi..
8 yaşından beri tutuyorum😊
13 yaşındaydım herhalde
9 yaşımdayken yavaş yavaş başlamıştım
16 yaşında
Sanırım 13 yaşında olması lazım.
10 ya da 11
Dokuz
16 olmalı.
Hiç oruç tutmadım
İlk oruç günü bozmuştum ben küçükken😂😂
9 yaşındaydım
12 yaşında tuttum.
10 yaşında zorlandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar