İyi biri fakat çoğu hesabı bana ödetiyor?

Sarıyor sarmalıyor flörtüz hasta oldum mu bana bakıyor bişey istedim mi yapıyor 1 aydır tanışıyoruz 5. Buluşmamız 3 hesabı ben 2 sini o ödedi ödemeye gelince kartı cıkarırken yavaş davranıyor kasadaki beklediği için ben ödüyorum mecbur sonra ya niye ödedin diyor bu huyu hiç hoşuma gitmiyor ve demin hem yol ücreti70 tl hem yemek 300 tl ben ödedim lavaboya gidip elimi yüzümü yıkıcam diye gitti bu huyu cok kötü onun dışında cok iyi ne yapmalıyım düzelsin

İyi biri fakat çoğu hesabı bana ödetiyor?
Cevapla