Güzellik & Bakım Yüzdeki ayva tüyleri alınmalı mı? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Sizce yüzdeki ayva tüyleri alınmalı mı?#EdamedaSesu 🌸 #Sesu Güncellemeler+1 yıl Süper soru Yüzdeki ayva tüyleri alınmalı mı? Cevapla Tüy Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 353 cevap paylaştı. Ben alırım evet. 1 0 Yorumla
Buz_Yanığı33 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Benim İçin EvetDiğerlerini Aldın Onları Napcan Uzatıp Çiçek mi AçtıracanHepsini Yok Ederim Yüzümden 1 0 Yorumla
gizemlikız4444 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Olayın suyunu çıkardılar. Yüzdeki kıl gözükmüyor bile 2 1 Yorumla gizemlikız4444 +1 yıl İsteyen alsın ama ben almam.
lilithhimsi Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl bende bunu merak ediyordum.. yorumdakiler saolun 🧸 1 0 Yorumla
Letafet1 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Bence rahatsız edici bir görüntü oluşturmuyorsa alınmamalı 1 0 Yorumla
metropoltilkisiii Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kadin almalı ben yanagimdakileri almıyorum belli bile olmuyor 1 0 Yorumla
Boşbeleşinbiriyim Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Lan olm insanız sonuç olarak gayet normal Abartı değilse kalsın 1 0 Yorumla
Melioraa Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Kaşlarını bile almayan ben. Şükür ki yüzümde tüy yok 😌 1 2 Yorumla BirDerdimmmVar +1 yıl Herkesin yüzünde tüy var olmaması imkansız sadece sende fazla yoktur. Kaslarini niye almıyorsun Yorumla Melioraa +1 yıl @BirDerdimmmVar Hic yok ama benim yüz bölgemde tüy. Kaşlarım doğal haliyle yeterince ince ve seyrek şeklide güzel, almaya gerek duymuyorum. Genetik benim bacaklarımda da yok hiç almadım. 🤭 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet çok kötü duruyor. Bende bile yok sizde olmasın tabi ki. Ne öyle şeftali gibi, primat gibi. 1 0 Yorumla
yarımkalmış Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Ben insan dogasında olan bir şey gerek görmüyorum. 1 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Meraba müsaitseniz bıyıklarımızı sürtüştürek mi? 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Hayvan bey ne diyorsunuz Yorumla erkeksihayvan +1 yıl Bıyıklarınız diyorum bıyıklarınız adeta birer buğday tanesi Yorumla Edameda06 +1 yıl Tamam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Ben alırım evet.
Benim İçin Evet
Diğerlerini Aldın Onları Napcan Uzatıp Çiçek mi Açtıracan
Hepsini Yok Ederim Yüzümden
Olayın suyunu çıkardılar. Yüzdeki kıl gözükmüyor bile
İsteyen alsın ama ben almam.
bende bunu merak ediyordum.. yorumdakiler saolun 🧸
Bence rahatsız edici bir görüntü oluşturmuyorsa alınmamalı
Kadin almalı ben yanagimdakileri almıyorum belli bile olmuyor
Lan olm insanız sonuç olarak gayet normal Abartı değilse kalsın
Kaşlarını bile almayan ben. Şükür ki yüzümde tüy yok 😌
Herkesin yüzünde tüy var olmaması imkansız sadece sende fazla yoktur. Kaslarini niye almıyorsun
@BirDerdimmmVar Hic yok ama benim yüz bölgemde tüy. Kaşlarım doğal haliyle yeterince ince ve seyrek şeklide güzel, almaya gerek duymuyorum. Genetik benim bacaklarımda da yok hiç almadım. 🤭
Evet çok kötü duruyor. Bende bile yok sizde olmasın tabi ki. Ne öyle şeftali gibi, primat gibi.
Ben insan dogasında olan bir şey gerek görmüyorum.
resim ayvalıktan çıkmış
Alınmalı.. Güneşte parlıyor..
Meraba müsaitseniz bıyıklarımızı sürtüştürek mi?
Hayvan bey ne diyorsunuz
Bıyıklarınız diyorum bıyıklarınız adeta birer buğday tanesi
Tamam
Almıyorum benn
gözükmüyo zaten gözüküyosa alabilirsin
evet
Gerek yok
Almamali 😃 o kadar da değil kızlar
evet
Alınması iyi olur
Alınmalı
Resimdeki biraz ayvaliktan cikmis gibi
hayır sakın
Çok tatlılar