Çilek bacak görüntüsünden rahatsız olunmalı mı?

Çilek bacaklara sahibim ancak peeling ve kuru fırçalama işlemini düzenli olarak yapan, bakımlı da olan biriyim. Artık rahatsızlık duymuyorum, anladım ki cildim ince derili bir yapıya sahip ve bu şekilde bir görüntü oluşmasına müsait yapıda. Kötü dahi görünse barışmaya karar verdim ve başardım.

Siz çilek bacaklarınızda utanıyor musunuz?

Çilek bacak görüntüsünden rahatsız olunmalı mı?
Cevapla