İlk seans lazere gittim ama kıllar oldugu gibi duruyor, uzunluğu elimle çeksem de dökülmüyor normal mi?

3 gün oluyor gideli. İlk gittiğimde tüy uzunluğu ile seanstan cıktıktan sonra tüy uzunlugu aynıydı ve hiç acı hissetmedim bu normal mi elimle tüyleri çekiyorum gelmıyor bile

İlk seans lazere gittim ama kıllar oldugu gibi duruyor, uzunluğu elimle çeksem de dökülmüyor normal mi?
Cevapla