Güncellemeler
+1 yıl
Losyon

Genelde Hindistan cevizi yağı sürüyordum birazcık sakinleşsin diye ama artık bayadır yapmıyorum lazere gidiyorum.
tüy dökücü kremler kullanıyorum
Nerende kullanıyosun
ağda yapmıyorum canımı acıtığından onu demek istiyorum
tm
teşekürler canım eiğ için
Cevap
2Cevap
Ağda sonrası hemen güneşe çıkmayı doğru bulmuyorum o yüzden çıkmıyorum. Yaptıktan sonra yüzümde biraz buz gezdirip aloa vera sürüyorum
Sence bu fotoda nasılım güzellik
Çok tatlısın sen <3
Bebe yağı
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar