Diyelim siz sevgilinizle oturuyorsunuz ve sevgiliniz sizle bir şey konuşmak istediğini söylüyor, ve söyledikleri;
• Hayatım ben gerçekten çok yoruldum. Ağda, epilatör, jilet.. Hiç birinin adına dahi tahammülüm yok! Kıllarımı almak benim için ayrı dert, inanabiliyor musun bacaklarıma 4 kutu ağda gidiyor!! Sadece bacaklara hem de. Kendim doğru düzgün çekemiyorum ve millete göstermek de istemiyorum.
Ayrıca lazere de gitmek istemiyorum bu konudaki tutumumu biliyorsun. Sen ne dersin bilmiyorum ama ben kıllarımı sadece sarartıcam.
Diyor, tepkiniz?
• Hayatım ben gerçekten çok yoruldum. Ağda, epilatör, jilet.. Hiç birinin adına dahi tahammülüm yok! Kıllarımı almak benim için ayrı dert, inanabiliyor musun bacaklarıma 4 kutu ağda gidiyor!! Sadece bacaklara hem de. Kendim doğru düzgün çekemiyorum ve millete göstermek de istemiyorum.
Ayrıca lazere de gitmek istemiyorum bu konudaki tutumumu biliyorsun. Sen ne dersin bilmiyorum ama ben kıllarımı sadece sarartıcam.
Diyor, tepkiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Kıl ne kadar uzun ve sık o önemli. Gerçi 4 kutu gidiyosa çok fazladır. Açıkcası ben rahatsız olurdum o yoruluyosa onun yerine ben yaparım problem yok.
Şahsen ben yapıyorum ama ara sıra isyan edesim geliyor, şaka maka 4 kutu 3 hafta pürüzsüz bacak için.. Sonra gene aynısı. Ülke ekonomisi malum zaten, bir de kızız diye ped alıcaz aaaaa
Kıllı seven bir erkek bulursun Umarım ama ben kaymak gibi isterim Bal dök yala
Kıl varsa olmaz illa ki pürüzsüz olmalı
Sen de alıyor musun?
Koltuk altı ve genital bölge evet aldırıyorum
Neyle
Ağda
bacagini alion mu
Yok hayır
Ben bacağımı geçen gün aldım, ekonomi dayanmaz isyan edesim geliyor. 4 kutu gitti kardeş ya (48 bant). Bir de gidicem ped ve tampon alıcam onu da ekle oh oh kızlara bol masraf
Öyle maalesef
zaten ülkede asgeri ücretin yarısı kira, yarısı fatura. Bir de yemek içmek var. E tamam ağda yapma git lazer yap, fiyatlar dudak uçuklatıcı
Üzdü 😢
Ülkede yakında orangutana dönücez ya bir ağda bile zorluyor bütçeyi kolayca
Katlancaz mecbur sevdik bikere
Gülü seven dikenine katlanır demek ahahahah
Sevgi böyle bişey
Bana versin o gülü
Dikenlerini göre göre kavrarım varsın kanasın elim
Tamam hayatım sen nasıl istersen
buna bir cözüm bulsaydın ne olurdu? (Aldırma zorunluluğu değil, sadece ne yapardın)
lazer istemiyor tek çözüm var ya ben yapacam yorulmasın ya da böyle kalacak
Olmaz, sarartma ne ola ki?