Güncellemeler
+1 yıl
Guncel

Ne zaman uzarsa o zaman alıyorum
Hafta sonu banyosunda genelde.
Cevap
4Cevap
Genelde pazar banyosunda alırım alacağımı haftaya pürüzsüz başlamak için planlı olmak her zaman iyi
Ağda kullanmıyorum epilasyon kullanıyorum
Hem daha titiz hem de rahat
Ağdaa yapışkanlık bırakıyor
Yıllardır tercih etmiyorum
Farketmiyor Ne zaman uzarsa o zaman tıraş ederim kılları
Hayır ne zaman uygunsam o zaman yaparım.
Belli bi program yapmam her daim temiz olsun diye
Guzel
banyo yaparken alırım
Hafta içi program yaparım hafta sonu gezeriz
Banada yaparmısın
Yapmam
Hafta içi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar