Yüz kılları için lazere giden var mı?

Ben gidiyorum ve hiç memnun değilim tamam biliyorduk lazerin kılları bitirmeyeceğini de üstüne sertleştirdi kılları ya yemin ederim sinir küpüne dönüyorum. Temiz bir görüntü de oluşmuyor ben de batık batık kötü bir görüntü oluyor çıktığında da kendimi alacakaranlıktaki jacop gibi kurta dönüşmüş gibi hissediyorum aynaya bakmak istemiyorum dışarı çıkmak istemiyorum. Şu an suratımda iğrenç kıllarla nasıl lazere gidcem diyerek düşünüyorum allahtan ki şu maske biraz kamufle ediyor yoksa nasıl giderdim bilmiyorum nedir bu genetik çileler bıktımm..
Yüz kılları için lazere giden var mı?
Cevapla