



Lazerle mümkün diyorlar.
1.750 liraya lazere gidiyorum. Bence normal.
Zaten aylık olarak lazere gitmeden önce tüm bacak, kol altı, bikini bölgesi 200 TL idi. Bunu yıla vurursak daha pahalı oluyor. Seansım dahaca bitmedi ama bacağımda ve kol altımda, bikini bölgemin üst kısmında bayağı bir dökülme oldu. Bikini bölgesinin alt kısmı daha zor dökülüyormuş. O da öyle umuyorum ki seanslarım bittiğinde biter.
Kesinlikle öyle bence ben mesela şu anki bedenime yani vücuduma kavuşabilmek için 1200 $ gibi bir para verdim Türkiye’de ne kadar olur bilmiyorum ama yani 1200 $ burada bayağı bir para açıkçası geçme sekizde de bu kadar harcadım sadece işte vücudumu pürüzsüz hale getirebilmek için ama şunu diyebilirim yani yine olsa yine yaparım çünkü deydi.
Sürekli tüylerini almakla uğrasmak yerine kökten bu işte kurtulmak istiyorsa evet çok para harcamak gerekir. Doğal yollarla da yaparsın ama bi süre sonra tekrar çıkacağı için ugrasmak gerekir. Kalıcı istiyorsa lazer e gitmesi gerek
Benim bildiğim buluğ çağında vücuda karınca yumurtası yağı sürülürse ileride problem kalmıyor. Genç kıtlıktan da işe yarıyor diye biliyorum. En kötü yöntem de jilet sanırım
Teşekkürler KS 😊
Cevap
22Cevap
En azndan 1 aylık maaşını feda et bir şey olmaz
Uğraşmadan lazer kesin çözüm aslına bakılırsa çok parada tutmuyor yıllarca ağda ücreti ödemektense 1-1,5 yıl gbi bir sürede komple kurtuluş
Doğal yöntemle falan kesinlıkle mumkun değil inanmıyorum yani
Son zamanlar çok iyi kampanyalar yapıyorlar, kışın ve kadınlar gününe özel kampanya yapmışlardı.
Doğal yöntemle de ağda sonrasında limon ve tuz karışımı sürerek kıl köklerini yaktığını anlatanlar var ama ben denemeye hiç cesaret edemedim
Evet dkxkkdkxk lazer epilasyon falan pahalandi iyice ben almiom bile kılları manita zaten yok saldım olsa da almam o ayri
@aylannn00 ya herkesin var kıl bu ayıp bişi değil kafamizda çıkınca bişi yok bacakta çıkınca ay kıl ay ağda oluyo bana zararı yoksa ben almiyom 😄😄
İkisi de bence. Doğal yöntemler + lazer. Önemli olan cilt tipini vs iyi bilmek. Cilde zarar vermekten kaçınacak yöntemleri bulmak.
Yani doğal yöntemler uzun zaman içinde sonuç veriyor o yüzden tercihim lazerden yana o da fiyatlar ortada fakat yapacak bir şey yok maalesef
agdadan sonra karınca yumurtası yagi sur azaltarak bitirir
Bazen bu genetik olabiliyor o yüzden fazla para harcamak gerekir
Elbette para harcamak gerek parasız ne oluyor ki bu zamanda
Iyi bir lazer epilasyon kliniğine max 3 4 bin verip mis gibi olmak mümkün
Ama kliniği kullandıkları cihazi iyi araştırmak lazim ve kendi kil köküne şeklini iyi bilmek lazım
Genetiğin çok etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir de hormonlar tabii ki. Elbette maddiyat gerekli ama bizim için geç olabilir ileride çocuklarımıza karınca yumurtası sürelim. Kılsız olsunlar. :)
Kız arkadaşlarım genelde lazere gitmiş oluyor 0 tüy ve seksi vücut 😁
Biraz para gidiyor ama en iyisi lazer tamam evet bazı bölgeler aşırı acıyor ben çoğu zaman ağlayarak çıkıyorum ama en azından ağdayla jiletle uğraşmıyorum
En iyisi bencede lazer bakım şart ama bu tek seansta biter mi
Değerli kadın çok para harcamadan da bakımlı pürüzsüz ve mis gibi oluyor
Genetikden de kaynaklı biraz bende sarı tüy var hep rahatsız etmiyor
Lazer kalıcı çözüm imkan yoksa tabiki yöntemler var yeterki istesin insan
Epilatör , ağda … değil tabiki zamanla azalıyor tüyler zaten
Lazer fiyatlarından haberim yok. 3 seansa mininum 6 ay efekt mümkün
Bence fazla para harcamak gerekmiyor. Gayet doğal yöntemlerle de hemde masrafsız bir şekilde pürüzsüz bir vücuda sahip olmak mümkün 😄
Ben lazer epilasyon yaptırıyorum profil resmimde görebilirsin
Doğal yöntemler ile bence gayet mümkün.
Tek. cozum lazer ida malum
Sanmıyorum. :/
Para da emek de çok iş ya
Ne kadar para harcamışsa harcansin degiyo
Vücuttaki tüylere bağlı 🤣
Evet gerekli maalesef.
Biraz öyle maalesef
Kendine bakmak gerek ilk önce bence
Vala ben kıllıyım mutluyum🤣🤣🤣🤣
Doğal yöntemlerle kıl kökünü öldürmezsiniz, çoğu dışarıdan etki olur maalesef.
Lazer yapacaksan evet
illaki bi miktar harcamak gerekiyo
Öyle bir sorunum yok genetikkk
Hayir, lazer fiyatları uygun gayet.
Çok para lazim çook..
Çok para harcamaya gerek yok pahalin degildir
Evet
Benim bacaklarımda kollarımda göbeğimde tüg yok
heryerde soyleme nazar deger sonra bir sabah bakmissin tarzan gibi olmusaun 🤣
Lazer ucuz değil 🙄
Para harcam şart.
Bayanlar için kesinlikle
Evet
Lazer kesin çözüm
Lazerse veet
lazere gidicem ama korkuyorum
O kadar da çok değil
Zamanında harcayıp sonra rahat edecen
maalesef evet
Evet mlsf
lazerle tabiki
çok para harcamak gerek
Full lazer
Vücudun kime gösterildiğine bağlı.
Maalesef
Doğal yöntem ne tam
Epilayson şart
Lazer epilasyon
oldukça
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?