Kollardaki kıllar çok mu kötü duruyor?

Evet henüz şimdiye kadar kollarımı hiç almadım tüyler aslında biraz belli ediyorlar bu durum erkeklerin çok dikkatini çekiyor mu? Önemsiyor musunuz kollardaki tüyleri?
Kollardaki kıllar çok mu kötü duruyor?
Cevapla