Şart değil tabi ki ancak heteroseksüel erkeklerin çok çok büyük bir kısmı tüysüz bir görüntüyü karşı cinste daha zarif ve çekici buluyor. Bu tarz beğeni ve beklentiler kontrol edilebilir şeyler değil işte insanın içinden geliyor yani bu sebeple bence alınmalı.
Bunu birilerinin görüşüne sunmak yanlış. Önemli olan sen aynanın karşısına geçtiğinde, ya da o bölgeye doğrudan baktığında ne hissettiğin. En yakın arkadaşın ya kızım alsana şu tüyleri der, sevgilin ya ne kadar güzel der vs vs... Bunlar bizler için ölçüt olmamalı. Biz kadınlar ve bilakis erkeklerde tek ölçü olarak kendimizi almadıkça, başkalarının güzellik algısıyla hareket ettikçe kendi bedeninden memnun olmayan insanlar oluyoruz anca. O yüzden şimdi ben sana soruyorum o tüyleri almalı mısın almamalı mısın nasıl rahat hissediyorsun?
Yani çok belirgin değilse almamak daha mantıklı çünkü şöyle bir kural var kılları ne kadar çok istersen o kadar çok kalınlaşıyor ve kendini belli ediyor o yüzden almamak daha iyi ama yani şöyle birazcık belli oluyorsa bunları ilk önce jiletle güzelce almak lazım kalınlaşsın daha sonra da lazer epilasyon de kökten atış ile kurtulabilirsiniz tabii ki oldukça iyi bir şey
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim hoşuma gitmiyor ince tüy de olsa. Dışarıdan görünmese de kendine baktığında illa görünüyor yakından baktığın için. Olmasın diye lazere gidiyorum. İnşallah çıkmaz bir daha temelli yok olur
Bence hanımların bu konuda biraz rahat davranmaları gerekiyor. Tüyleri alacağım derken daha da kalınlaşıp estetik görünümüne zarar vermesine sebep olabilir.
Alınsın çünkü ne olur ne olmaz hiç belli değil Eğer rahat bir kadın ise sevgilisi göbeğini açıp opmek veya öyle şeyden hoşlanıyor olan bir insansa kötü görüntu olur
He yok ben nasılsa göbeğimi giren olmaz sevgilim dahi bakamaz diyorsa kendi bilir ama bakımlı olmak iyidir
orada kıl cıkıyosa sorun zaten ya. bi kadin doktoruna gözük bence cok dusuk ihtimal veriyorum ama günlük 500 kaloriden az besleniyorsan lanugo denen seydir adam akilli yemegini ye gecer