Bu tarz bakımlar sadece kadınlara özgü olmadığı için erkeklerin de ihtiyacı olabiliyor. Sizce erkekler de lazer epilasyon yaptırmalı mı?
#EdamedaPürüzsüzTen


Yani tabii ki öyle tertemiz mermer gibi olsun demiyoruz ama bazı erkekler görüyorum duyuyorum o kadar akıllılar ki bazıları yaptırmak zorunda ya da mesela bazı bölgelerde kıl olması normal kol bacak filan ama sırtında kıl olması mesela normal değil bazı bölgelerde kesinlikle yapılması lazım lazer epilasyon temiz olması lazım
Cevap
35Cevap
Selam gadası 🙃
Yaptıran erkeklerin sayısı giderek artıyor. Şahsen ben koltuk altıma yaptırmak istiyorum.
Şu kıl yumağı olan arkadAslar yaptırabılır. Adam denizden çıkıyor kuruması 45 dakıka sürüyor. Daha kötüsü maymun yüzüyor sanıyorum
Omuz sırt bölgelerinde kötü duruyor bide koltuk altı. Diğer bölgelerde göze batmıyor çekici bile duruyor ama aşırı olmamalı.
Ben istiyorum bir iki yere bence yaptırmalı bazı yerlere
katılıyorum . ama sayı cok az. habeş maymunu gibi gezmeyi istiyorlar.
Enseme yaptırdım kaşlarımı zaten kendim alıyorum titiz olduğum konular :D
Erkeklerin zenginleri yaptırır 😅 fakirler kıllı daha iyi, güzel der 😂
Vücudumda fazla kıl yok göğüs uçlarımda göbeğimde ve bacaklarımda var sadece kollarımdakiler tüy sayılır o yüzden yaptırmayı düşünmüyorum.
Evet Yaptırmayı düşünüyorum sahsen. Tüm vücut düşünmüyorum ama oda evleneceğim kadına bağlı. O isterse onu da yaparim
Benim vücudumda sadece olması gereken yerde tüyler olduğu için gerek duymuyorum. Ancak kürk giymiş olanlar tercih edebilir.
Bunla dalga geçen bissüru hemcinsim var bir de görünce ıyy diyen kesim de aynı kesim
Yaptırabilirler kendi tercihleri.
Benim öyle bir derdim yok Allah vergisi doğuştan vucudum iyi millet epilasyona para veriyor 😄
Bazılarına gerçekten şart. Ayı gbi gezmekten se onlarda yaptrsn daha iyi
Beence yaptirmali nasil kadin hoslanmiyorsa erkek de bakimli olacak. Esitlik yani bi nevi. Erkek kadinda sevmez. Kadin da erkekte
Sırt kılları varsa olabilirde.. gerisine gerek yok bence
yumurta gibi parlakk olur lenn erkek olmaz
bize yakışmaz alişann yakışmaz 🤣
Ben tek tercihimdir oldum olası kılı tüyü sevmiyorum
Merinos halı kıvamında ise bi zahmet
Hayır lütfen yaptırmasınlar.
Kıllı erkek daha güzel 🙈
Bence bazı bölgelere yaptırmalılar 🤦🏼♀️
Rahatsız oluyorsa yaptırır. Dev hizmet sonuçta
İhtiyacı varsa ve istiyorsa evet yaptırabilir.
Aşırı kıllı olanlar var onlar yaptırsın bi zahmet
Yaptırabilirler kendi istemelerine bağlı
İyi fikir, ya da temizliğe özen göstermeli.
Kesinlikle yaptırmalı
Çok gerekliyse olabilir
Belli bölgelere uygulanabilir
Çok fazla kılı, tüyü olanlar elbette yaptırmalı.
İhtiyacı olan yaptırabilir
Evet yaptırmalılar çok kıllı olanlar özellikle yaptırmalı,
Yaptırmalı rahat yalanır kıllı iğreniyorum
Komsumun oglu sirtina ve göğsüne yaptitiyor memnun
Kendim alıyorum gitmem lazere falan
Aşırı tüylenme sorunu varsa yaptırılabilir bence.
Pürüzsüz vücut güzel isteyen yaptırır
Yaptırmalı bakımlı erkek iyidir
Neden, neremize yapackmışız 😕
ben yaptırmam cunkı kıl yok :D
Elbette yapmalari sacma erkek dedigin killi olur
Kesinlikle yaptırmalılar, daha seksi oluyorlar.
Bencedeee
Yaptırsın
Yaptıran yaptırır
Hormonal bozukluk varsa yaptırmalı
e yani onemli olan temizlik
Hayır saçma
Kılları çoksa evet
Yaptırmalılar rahatsız oluyorlarsa
Bazı bölgelere olabilir her yere olmaz ama
Şükür öyle bir problemim yok :)
Evet yaptırmalı
Evet yaptırmalı, yaptırmayı düşünüyorum
bence omuz ve sırtta yoksa gerek yok.
Yaptırmalı orman kaçkını gibi gezilmemeli
Biz her halimizle yakışıklıyız 😂
Çok kıllıysa yapmalı
Ben yapmam
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?