Tüylerim 1 haftada çıkıyor?

Ben her hafta alıyorum. Tüylerimi ağdayla alıyorum ve 1 hafta içinde uzuyorlar yani kıl kökleri çıkıyor, sonra o kıl kökleri almakla uğraşıyorum falan bazen o kadar canım sıkılıyor ki 2 hafta almıyorum iyice uzayınca alıyorum. Kızlar bu normal mi? Yani kişiden kişiye değişir uzama süresi ama 1 hafta çok kısa. Normalde 1 ayda falan çıkması gerekmez mi?
Tüylerim 1 haftada çıkıyor?
Cevapla