Kızlar, Yüzünüzdeki kılları ne ile alıyorsunuz?

Yanak ve alın bölgesindeki ince kılları alıyor musunuz çok almak istiyorum ama cesaret edemiyorum daha kötü olursa diye bir kere ip ile aldırdım çekilebilecek bir acı değil di tek tek ve sivilce doldu yüzüm çıkana kadar anca geçti bir artısı olmadı yani. Yüzümde ağda kullanmak istemiyorum kaş ustası ile alan var mı bazıları diyor ki kalın çıkartıyor çoğalıyor vs sarartmak istedim bu sefer ona da yok uzatıyor yok çoğalıyor deneyimlerinizi paylaşır mısınız
Kızlar, Yüzünüzdeki kılları ne ile alıyorsunuz?
Cevapla