Yüz tüylerini neyle alıyorsunuz kızlar?

Ya ben kas ve biyigimi iple aliyorum sivilcelerle falan olmuyor yuzumede vursam mi ip veya ustura ağda hangisi daha iyi zaten çok artsa ne kadar artacak ki?

Güncellemeler
10 ay
Ten rengim beyaz sarartici denedim dahada arttirdi oe ürün
Güncellemeler
10 ay
Gencler iple alıyorum gazam mübarek olsun umarım haftalar sonra bu yazıya bakıp vy ml bu demem
Yüz tüylerini neyle alıyorsunuz kızlar?
Cevapla