Kızlar, Yüz tüylerinizi neyle alıyorsunuz?

Merhaba yüz tüylerimi 5 6 kez ustura ile aldım ama en son baktığımda yüzümdeki tüyler o kadar çok artmış ki çıkmayan yerlerde bile tüy çıkmış. Ağda ile almak istemiyorum çünkü vücudum sivilce kıl dönmesi tarzı şeylere çok yatkın. Kollarımda ve bacaklarımda batıklar çok ve kollarımda keratosis pilaris var. Yüzümdeki tüyleri en hızlı şekilde çok yüksek maliyeti olmadan nasıl alabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Ustura dediğim yüz usturası kadınlar için olandan. Bu şekilde alan çok fazla kişi var.
Kızlar, Yüz tüylerinizi neyle alıyorsunuz?
Cevapla