Güncellemeler
+1 yıl
Ustura dediğim yüz usturası kadınlar için olandan. Bu şekilde alan çok fazla kişi var.
Merhaba yüz tüylerimi 5 6 kez ustura ile aldım ama en son baktığımda yüzümdeki tüyler o kadar çok artmış ki çıkmayan yerlerde bile tüy çıkmış. Ağda ile almak istemiyorum çünkü vücudum sivilce kıl dönmesi tarzı şeylere çok yatkın. Kollarımda ve bacaklarımda batıklar çok ve kollarımda keratosis pilaris var. Yüzümdeki tüyleri en hızlı şekilde çok yüksek maliyeti olmadan nasıl alabilirim?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Agda ya da iple ustura vurulmaz yüze ip ile aldır incelsin
Genel olarka tüysüz bir yanım var kaş bıyık hariç yüzümde hiç tüy almadım çünkü çıkmıyor heleki ustura ne kada ryanlış erkek gibi olursun
ustura ile yüz alınır mı bebiş ya epilasyona git ağda istemiyorsan
Ben tuy makinesi ile aliyorum memnunum fazla da cikmiyor sadece yanak ve sakak kisimdaki yerlerde hafif sivilcem cikiyor ama ben vucuduma uygun belki sana zarar verir
Benim cilt tipime uygun bende ise yariyor demek istemistim ama karisik anlatmisim
Usturayla alınmaz. Erkekler usturayla almıyor. Bknz sakallı kızlar
Ustura kullandım bende yüzde kullancaksanız sık sık almayı göze almanız lazım zaten dönüşü olmuyor bırakmak istiyosanız da uzun süre kullanmicaksınız zamanla normale dönmesede inceliyor
Usturayla yüz alınır mı ya neyin kafası bu
Almıyorum çünkü yuzumde tüy yok
lazer yaptırıyorum
Lazere git
Lazer yaptiriyorum
Cımbız
İple
İple al