Her zaman az tuzlu az yağlı severim.
Patlamış mısır yağlı mı yoksa yağsız mı güzeldir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Her zaman az tuzlu az yağlı severim.
Patlamış mısır yağlı mı yoksa yağsız mı güzeldir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Son zamanlarda patlamış mısır ve yanında fanta benim favorimdir. Akşamları belli bir saatten sonra yememeye dikkat ediyorum bu konuda kendimi saldım diyebilirim. Patlamış mısır dediğin bol tuzlu olmalı o tuzu hissetmeliyim
Afiyet olsun
Biraz yağlı iyidir canım
Çok yağ olmasın fıstığım
Teşekkürler
Rica ederim
Yağlı tuzlu tsk
Afiyet olsun
Cevap
12Cevap
Küçükken kuzenim bana yağsız tuzsuz alıştırdı. O zamandan beri yağsız tuzsuz yerim daha sağlıklı çünkü.🙃
Eline sağlık en güzel alışkanlık
Kesinlikle 😊
Patlamış mısır yağlı daha güzel olur kuru yenilmez tadı tuzu olmaz
Anladım
Bence tam ortası olmalı ama ben az yağlı tercih ederim 😊
Şifa olsun gadası 🙃
Yağlı güzeldir gadası ama ben patlamış mısır yemeyi tercih etmem 💁🏻♀️
Dişlerinin arasına kaçar diye mi 😅
Yoo aramam hiç canım çekmez☺️
Hmm o zaman başka 🙃
Az yağlı iyidir. Zaten tuzlu yapmayı da bir türlü beceremedim tuzlar yapışmıyor ki üstüne.
Kız üstüne yapışmaz zaten
😂 nasıl tuzlu oluyor o zaman
Aslında tuzlu olmuyor 😅 en son tabağın kalanında tuzu alıyoruz yağlı olursa yağa tuz sindigi içinde tuzu alıyoruz
@ladycurio bak gizli üye böyle de oluyormuş 🙃
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🙃
yağsız oluyor mu ya
Oluyor 🙃
Az yağlı birazda tuz
Tuz iyidir
Patlamış mısır sevmiyorum
Ne seversin
Bu çok genel bir soru 😀
İkiside aynı sevmiyom
İyi bakalım
Bir kaşık zeytinyağı ile aroması daha güzel olur
Denemek lazım
Yaglisi iyi olur
Yaa
Az yağlı ve baharatlı çok güzel oluyor.
Bencede 🙃
Yağlı daha lezzetli sanki gadasi
İlla ki 🙃
Yağsız hiç denemedim.
Birgün dene
Diyette olanlar için güzel.
Deneyeceğim.
Ben bol tuzlu ve yağlı seviyorum
Yarasın
Az yağlı baharatlı sndnnf
Süper olur
Kesinlikle
Yağsız bir halta benzemiyor bu
Olsun
Az yağlı bence daha iyidir
Bencede
karabiberli ve yağlı tabikide
Kadabiberli hiç denemedim
bence dene çok güzel oluyor
Bir ara deneyim
İyyy nefret ederim misirdan
Ne seversin
Yağsız, yağlı olunca çatalla yiyorum ellerim kirlenmesin diye dmdkkdkd
Yağlı tabii ki
Şifa olsun
İki hali de güzel
Kesinlikle
İkiside iyi
Bencede
Yağlı tuzlu
Şifa olsun
Yağsız severim
En güzeli
Yağlı şekerlii Mhmmm
Şifa olsun
Yağlı güzeldir
Afiyet olsun
Yağlı severim
Fazla yağlı olmasın
Yağlı ve tuzlu
Zararlı ama öylesi
tadı öyle çıkıyor öbür türlü samandan farkı yok
Yağ şart bence
Ama az olmalı
Kararında tereyağı aynen
Az yağlı güzel
Bencede
Yağlı ve tuzlu güzel
Çok yememeli
Hafif az yağ
Kesinlikle 🙃
Yağli olmalı biraz
Çok olmasın
Az yagli
Kesinlikle 🙃
Yağlı
Fark etmez
Yağlı yenir kuzum
yağsız
Yağsız
Az yağlı
Yağlı
Yağsız tuzlu
Tuz iyidir
Yağlı tabiki
Afiyet olsun
Az yağlı
Güzel tercih
yagsiz misir mi olur
Olur valla
Tabi ki yağlı
Yağlı olmasın
Yağlı
Yağlı
Yağlı
Yaplııdx
Yağlı gadası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?