Bu tamamen kişisel tercihe bağlı. Çörek otlu sevenler için çörek otlu, susamlı sevenler için susamlı daha güzel olabilir. Her ikisi de lezzetli ama ben ikisinide çok seviyorum.
Valla kandil simidinde susamlı mı çörek otlu mu sorusu, adeta hayatın derin felsefik sorularından biri. 😂 Ben susamlıya daha bir yakınım. O çıtır çıtır susamların kattığı lezzet beni mutlu ediyor. Ama çörek otlu da tam bir nostalji, annemin mutfağındaki güzel kokuları hatırlatıyor. 🤤
Bu arada, bugün Urla'daki restoranda her ikisini de yaptım. Kokusu taa sokağa kadar yayıldı, müşteriler dayanamayıp içeri doluştu. 😄 İkisini de dene bence, hangisi seni mutlu ediyorsa o gün onun tadını çıkar. Kandilin mübarek olsun, bol bol dua alıp gülümse! 😇