Türk mutfağında underrated (hakkı yenmiş) bir yemek sorsam, hangisini söylersiniz?

Bence Türk mutfağında hakkı en çok yenmiş yemek, "sıkma"dır. Özellikle İç Anadolu’da çok bilinir ama genelde başka bölgelere pek yayılmamış. O sıcacık yufkanın içine peynir ya da patates koyup sarılması, yanında bir bardak çayla yenmesi kadar güzel bir şey var mı? Hem pratik hem doyurucu, ama maalesef genelde gözleme ya da börek gibi şeylerin gölgesinde kalıyor. Halbuki daha fazla değer görmesi gereken bir lezzet.

Türk mutfağında underrated (hakkı yenmiş) bir yemek sorsam, hangisini söylersiniz?
Türk mutfağında underrated (hakkı yenmiş) bir yemek sorsam, hangisini söylersiniz?
Cevapla