Arkadaşlar öğlen yemeğinden 2 saat sonra benim mideme kurt iniyor ya🫠
Bugün mideme inişle müjdelenen o kek 🌸

Arkadaşlar öğlen yemeğinden 2 saat sonra benim mideme kurt iniyor ya🫠
Bugün mideme inişle müjdelenen o kek 🌸

Aslın da sağlıklı beslen me noktasından da doğru bir konu olsa da bizim insanımız kendini yemek konusun da eşleştirdiği " Atın ölümü arpadan olsun" diye gerçekten de Atla yarış yapar
Cevap
15Cevap
Öğle yemeği yemiyorum 😄
Bana yemek ye diyene bakın hele sjdjd
Öğlen kahvaltı yapıyorum ben ondan 😂
Hee tamam şimdi olduu
bazen yaparım evet
Her gün olmaz ama kaçamak günlerim var o zaman çılgınca atıştırabilirim sdfsdfdf 😅
Öğle yemeği dışında yemiyorum. Kaçamaklar hariç tabi
İşyerinde dolabımda piskivit oluyor hep brancımo yoporom hop
evet, kek çikolata meyve çerez atıştırırım çay ya da kahveyle
o sirada bes ogun yemek yiyorumdur
Ohh şifa olsunn
sana da ball 💖
Hayır.. Yapınca akşam yemeği yiyemiyorum..
Miden çay bardağı kadar galiba
Seninki 20'lik damacana mı..
Hayır benimki yarın bira bardağı kadar
Niye bugün değil..
Yarım🥲
Kaçamak yapmam Yeme onları zarar zarar
Bu sağlıklıı
Boyu kadar şeker var onda
Noo bi çukulata var
Siz kadinlar bu çikolata sevginiz hiç bitmiyor 😂
Lezzetli biz napalım
Bana niye hiç lezzetli gelmiyor sonra kilo diyosunuz ama
Zevk meselesii
Öyle diyelim ozaman
Kekin çok yahuşuklu dkjgf
Kek: yahuşuklu muyum gerçekten 🥺
Evet olabiliyor
Önüme ne geçirse artıkın.
Tabikiii çikolatalı ne varsa yiyebilirim😂
ohoo kaçamak olmazsa olmaz
Ben akşam yemeğinden sonra çayla beraber yiyorum
Bi ara öğün yerim şeker ve tansiyonum düşüyor…🙃
Evet ama yulaflı ya da esmer unlu 😊
Kahve içtiğim zaman iştahım kesiliyor, çok değil
Tabiki acıkıyorum
Bu aralar sadece çay içiyorum bir şey yemiyorum
Yaparım
Yaparımm
Hep yaparım jsf
Bazen
Yeapppp
Yani neredeyse hiç
gece bile yaparım
Oluyor
Arasıra.
Evet
Hıhı
Kek kurabiye filan
Mutlaka yapıyorum
Her daim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?