Yeme & İçme Sabahları kahvaltı yapıp mı evden çıkıyorsun yoksa poğaça simit mi yiyorsun? MassiiveStrokee Takip Et Xper 7 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Ben poğaca sevmem evde zeytin peynir salam ne varsa hızlıca atıştırır evden öyle çıkarım. Sabahları kahvaltı yapıp mı evden çıkıyorsun yoksa poğaça simit mi yiyorsun? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kahvaltı yapmam. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 431 cevap paylaştı. Kahvaltı yapıyorum yapmadığım zaman da evden meyve falan atıyorum çantama 0 1 Yorumla MassiiveStrokee 1 yıl Güzel bir alışkanlık Yorumla
YanlizligiSeven Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Kahvaltı yapmam. Sadece gitmeden kahvemi içerim, o yeter bana. 1 0 Yorumla
Bahtıgüzel00 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% 1 yıl Kahvaltı yapacak vaktim olmuyor, atak üstü geçiriyorum 0 0 Yorumla
King_122 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Kahvaltı yapıyorum ama çıkmıyorum çünkü hep gece çalışıyorum Çarşı ve mahalle bekçisiyim. 0 0 Yorumla
Yapbirkahveiçelim Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kahvaltıdan 2 saat önce bir yulaf kasesiKahvaltıda da genelde sandviç 0 0 Yorumla
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kahvaltı yapıp evden çıkıyorum. Tarçınlı süt ekmeği favorim. ✨👌 0 0 Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl İşe gidip insanlara kahvaltı hazırlıyorum. Ben kahvaltı yapmıyorum. 😄 0 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 1 yıl Öğlene doğru kahvaltı yaparım. 0 1 Yorumla MassiiveStrokee 1 yıl Hafta sonları bende öyle yapıyorum Yorumla
NeyyMıstaffamNeyy Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Kahvaltı yapıyorum 0 3 Yorumla MassiiveStrokee 1 yıl Muhlamayla mı NeyyMıstaffamNeyy 1 yıl Yok hamsiyla 😂😂😂 MassiiveStrokee 1 yıl Ssverimm 😃
maybeinanotherliffe Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Kahvaltı yapamıyorum genelde 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 448 cevap paylaştı. tost tüketiyorum geneldeya da börek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kahvaltı yapmam.
Kahvaltı yapıyorum yapmadığım zaman da evden meyve falan atıyorum çantama
Güzel bir alışkanlık
Kahvaltı yapmam.
Sadece gitmeden kahvemi içerim, o yeter bana.
Kahvaltı yapacak vaktim olmuyor, atak üstü geçiriyorum
Kahvaltı yapıyorum ama çıkmıyorum çünkü hep gece çalışıyorum Çarşı ve mahalle bekçisiyim.
Kahvaltıdan 2 saat önce bir yulaf kasesi
Kahvaltıda da genelde sandviç
Kahvaltı yapıp evden çıkıyorum. Tarçınlı süt ekmeği favorim. ✨👌
İşe gidip insanlara kahvaltı hazırlıyorum. Ben kahvaltı yapmıyorum. 😄
Öğlene doğru kahvaltı yaparım.
Hafta sonları bende öyle yapıyorum
Kahvaltı yapıyorum
Muhlamayla mı
Yok hamsiyla 😂😂😂
Ssverimm 😃
Kahvaltı yapmam hiç
İş yerinde yapıyorum..
Kahvaltı yaparım
Kahvaltı yapamıyorum genelde
Kahvaltı etmem genelde
tost tüketiyorum genelde
ya da börek
Kahvaltı yapmadan evden çıkamam
Dışarıda nohut dürümü alıyorum
Saat 9’da net.
Simit ile kahvaltı yapiyorum
Breakfast
Sabahlari evden cikmiyorum
Kahvaltı
Kahvaltı yapmam