Güncellemeler
1 yıl
Bir yemek yapanımız yok be Arkadaşlar
Annem♥️
Kendim
Gel de sana sofralar donatsın Rüya
Oluuur
Cevap
14Cevap
Ben anneyim hep ben yapıyorum yemekleri 😒
Anne olmak hamaratlığın üst seviyesidir der annem hep
Kimsenin yemeğini sevmem kendim daha güzel yaparım 🤪
Eşim bugün sarma yapmış
Canım yeto bana tost yaptı dün akşam
Doğal olarak yine ben.
Hmm bilmem
Gel yapayım şöyle güzel bir sofra düzeni
Yaaaaa💜🌸
Sevdiğim bir arkadaşım yaptı.
Annişimm
annem
İş arkadaşım
kaynanam
Annem
Anam
Tabikide anne
Annemmm
Annem
Annem
Canım annem
o kadınnnnnn
Eşim tabikide
Mom 😚💖
Annem
Annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar