Güncellemeler
1 yıl
Bu dönemde tok tutan yiyecekleri yazarsanız sevinirim delirijeeem çünkuu
Güncellemeler
1 yıl
2 sufle yapmıştım supamgle değil 🥺😭
Ya sabahtan beri yumurtayla başladım 2 supangle gömdüm falan tost yedim az önce ama açığğm ben doymuyorum 🥺 ve şu an hiçbir yemek pişiremem bi saate uyumam lazım zaten offf puding var onu mu yiyim o da tutmayacak biliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bastıramıyorum dün regl oldum ve dünden beri birşeyler yiyip duruyorum normalde bu kadar yemek yesem rahat 55 kilo olurdum yani o derece
Ben de aynı şekilde dün regl oldum ve normalde bu kadar yiyemiyorum dbeudndj ama reglken her şey yiyebilirim 🥲 inat gibi regl olduğumda dolap alışveriş yapılası modda oluyo murphy kanunlarını skem
Regl aclik yapmaz awkkk ulan bir de hamilelik te canınızı istediğinizi aldırmak için alerjim diyorsunuz da bilimsel olarak asermek diye bir şey yok awk
Yaaa seektir git reglim zaten zenden çıkarmıyım aşermek diye bir şey yokmuş ssssssiiiiie kaybol
Bilimsel olarak aşermek diye bir şey yok tabi aewk
Sütle kahvaltılık gevrek ye hem şişirir hemde açlığını bastırır içine yulaf felan da at tam olur
Süt var ama gevrek yok ya da yulaf
Artık sabaha marketten alırsın. Her zaman bulundur tavsiyem
Gevreği mi yulafı mı
İkisnide karıştır yulafı yalnız yiyemezsin ağır kaçar
Pek bir şey yemiyorum az öz benim hayat düzgün
Badem muz süt bunlar tok tutar
Regl dönemi aç kalınca acayip sancı yapıyor mümkünsüz yapma öyle şeyler
Teşekkürler 👍🏻
Başka bişi ye doyaraın
Sen ye ben tokum onlara
Puding çikolata azarsin
derdini...
Kızlar dedim cevap verme geeeç sokuk
kızlara özel paylaş o zaman velet