Cok basit ocağa koyup telefona bakıyorsun, yemiyorum yemek 😂😂😂

Cok basit ocağa koyup telefona bakıyorsun, yemiyorum yemek 😂😂😂

Her zaman iyi yönden değil kötü örnekte verilmeli ki ders olsun. snsn
Allahım ya 😂
Cevap
37Cevap
Afiyet olsun. dikkatli olmak gerekiyor yemek yaparken
belki yanık seven biri vardır ziyan olmasin simdi 😀
yapalim ya cig tavuk yiyen bunuda yesin 😀
o zaman acisini da bol dök yansinlar su isteyincede acılı şalgam ver 😀
Kapat ocağı gel kızartma hazır yeğenlerinin yanına otur hep birlikte yiyelim 😂
Aaaa hayatın en temel maddesi karbona dönüşmüş şehriye.
Karbonlu çorba mı yapacan yoksa 🤣🤣🤣
Kimseye söyleme sakın evde kalırsın 🤣 bizdeki şansa bak benim içim yanıyor senin sehriyen 🤣🤣
😂😂
Biraz yağda kavurmak yeterli. Yemek sırasında telefonu elimizden uzaklaştıralım bacım ben de dalıyorum bazen 😅
Ahhh kız sen bile buna düştü isen biz ne yapalım sen söyle 😂🙃
Siyah hamburger yeniyorda siyah şehriye neden yenmesin😬
Şehriyeyi yakmak yeni bir tarif mi çıktı haha beğendin mi bari 😅
yok ben biliyorum daha önce yaktım tadına bakamadım ama kokusu çok güzeldi😂
😂😂 evet tütsü oldu
bilmem ki ilk yapışımdı kızgın yağa attım bi şeye baktım döndüm yanmışlardı çoktan😂😂
teşekkür ederim acemilikten oldu 😅
Aa ben bunu biliyorum ocağa koyup telefona bakıyorsun mis gibi oluyorr
youtube.com/shorts/ExigTP2lfhA?si=UflIo-xnGuR_-fnM
Aman ikimizde ver yansın demişiz işte ne güzel canımız sagolsun 😂😂😂😂😂
Olsun Canın sağ olsun bende bir ara Ananemlerde kontrol et demiştiler bakmadım unuttum yakmıştım 😂
Dur bende denicem 😂
Bizde ona nediyorlar biliyormusun eli. İşte gözü oynaşta😂
Soruyu okumadan önce aklımdan geçen bu nasıl şehriye be saç gibi demiştim ,😂
Aslında o şehriyelerin üzerine şerbet döküp tatlı gibi yapabilirsiniz 😁
bir şehriye ancak bu kadar güzel yakılabilir :D
kötü olmuş olur öyle şeyler bi dahakine daha dikkatli olursun canım
Çok iyi bir sanat çalişması olmus bize bu şah eseri paylaśtiginiz icin tesekkur ederiz
Geçmiş olsun 😃 bronzlaşmış şehriyeyi de görmüş olduk sayende 🤪
Şehriye evet yanması an meselesi😁
Özellikle tereyağıyla sadece kavurunca daha çabuk yanıyor unutunca.
Ay hiç deme ilk defa geldi başıma ya
Geçmiş olsun canlar sağolsun balım🪷
Hakkını yemişler nusretin yerinde senşn olman lazımmış😂😂😂
Kafa dalgin mi yoksa
Geçmiş olsun aşk sjgghh
🥰canisi sağol
Sen de sağ ol ❤️
Benim çaydanlık yakmalarımla kimse yarışamaz jsjsj
Jfjfj uyumadan rüyalara daliyom
El emeği, göz nuru 😅😅
Ben şehriye sevmiyorum almiyim xcxxx
Biliyorum sağol ama genel bilgi iyi olur.
Alayım tarifi kankiş sjhjs
Bu kadar çok sosyal medyada dolaşma guzum 😉
Aman yanan şehriye olsun
yok güzelim ben de az yemek yakmadım
Bana yapsana düzgününüüü
Geçmiş samuray yakıcı tarif olmuş bu😂
Ayy en nefret ettiğim şey geçmiş olsun
Yok yok anca ya tam kıvamında
Bende yaşadım bunu
Ahzhshhshs bahtımın karası
Çok güzel olmuş
Antep kızı yakar mı?
35+ espiri yapması yasaklanması lazım.
Fotoya bakarken kanser oldum
Bunlar çifte kavrumuş değil dört kez kavrulmuş 😂
Evde kalırsın böyle bak 😂😂
Sebebi ne olabilir ki
Hakikaten başına gelmiş bu sefer 😅😅
Kimin ahı tuttu acaba 😅😅
Bence de 😅😅
Ahaha eline sağlık harika bir yakış olmuş :Q
Bak simdi yaaa. Gitti pilav
Şerbet dök kadayıf olsun
Yeni bir element keşfedildi bence
Hep hayalimde ki şehriye bu
amen Allah'ım ne meharetli kız bu böyle
Kömür olmuş😂
Kokusu da mı gelmedi mübarek
Aboğğ
Bende düdklüye koymuştum zamanında 🤣
Sen aşık olmuşsun haberin yok
Aşık olmak demek aklın başka yerlerd2 başka şeylerle meşgulsün demek 🤣🤣
😝 çok komiksin
Kabus manzara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar