
Ben anne muhallebisini çok severim bugünde onu yaptım.❤️
tarifi:
1 litre süt
7 yemek kaşığı pirinç unu
1 su bardağından biraz az şeker
1 paket vanilya
isteyen sıcakken 1 kaşık tereyağ da ekleyebilir
❣️

Ben anne muhallebisini çok severim bugünde onu yaptım.❤️
tarifi:
1 litre süt
7 yemek kaşığı pirinç unu
1 su bardağından biraz az şeker
1 paket vanilya
isteyen sıcakken 1 kaşık tereyağ da ekleyebilir
❣️
Ben muhallebiyi yerim, anne mi sokak çocuğu mu diye sorgulama yapmam. Yeter ki muhallebi olsun😂
Sevgili muhallebisi sollar hepsini😂
Ocak kullanmıyorsun😂
Çok kolay bence djjd
Cevap
16Cevap
Annenin yaptığı her zaman güzel olur gadası
sokak muhallebisi
Şimdi anne muhallebisi tamam güzel de sokak muhallebisi de yabana atılacak bir şey değil ben sokak muhallebisini daha çok seviyorum bak canım çekti ya
Emmimin kızı muhallebilisi. Afiyet olsun 🙂🖐️
eline sağlık. genel olarak muhallebi sevmem.
ne mutlu size. o günlerin hatırası çok kıymetli
Genelde dışarda yediğim için sokak muhallebisi
İkisi de değil.
Aşure candır.
😀
Bambaşka hem de
Güzel afiyetler olsun
Annemin yaptığı her şey başka şeylerden çok daha iyidir
Yemeyeli baya oldu. Tadını unuttum sanırım.
Annem yapmadı hiç ama daha sağlıklı olacağı kesin.
Tabii ki ANNE muhallebisi
Evde yapılan, daha ekonomik
Anne muhallebisi
Anne muhallebisi😌
Anne muhallebisi
Sokak :D
Anne muhallebisi 🥲
Anne.
1000x
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar