Silemiyorum yorumu🤨
Yemek yaparken bir yerlerinizi yakar mısınız?
Silemiyorum yorumu🤨

Bu seferki yanığım baya şekilli oldu😬😜
Küçükken ocağın ateşiyle sigara yakmaya çalışıyorken saçlarımı yakmıştım 😅
Ucuz yırttım
Arada bi yakıyorum sıcak kaşığı tutarak hüğ sana da çok geçmiş ılsuj
Cevap
48Cevap
çok geçmiş olsun 🌹 hayır ben dikkatli yaparım. düzelir umarım
Çok geçmiş olsun, umarım daha iyisindir şu an..
Fırın tepsisinden yanıyo hep
Çok şekil olmuş jskdd
Kalp ❤ şekline yakın diğer tarafa aynısını yaparsak tammadır
Bedavadan dövme olmuş işte jdjf
Gecmis olsun dikkat ediniz
Çok geçmiş olsun ben yapmam ama bazen annemin yaptığı oluyor
Hergün yemek yaparım ascı olduğum için tabiki ufak tefek kazalar olucak
Oha çok güzel olmuş la, nasıl yaptın söyle bende yapacağım Mznxbzzbssh
Geçmiş olsun silverdin sür iyi gelir izde bırakmıyor
Bazı dönemler sakarlaşıyorum peşpeşe geliyor yanıklar.
Geçmiş olsun, evet arada küçük sakarlıklarım oluyor.
Geçmiş olsun. Evet bazen unutuyorum döküm tavanın kulpunu tutuyorum. O fena bağırtıyor.
Geçmiş olsun. Ev kazaları ciddi boyutta olabiliyor. Ucuz atlatmışsınız. Aman dikkat edin
Eskiden çok kötü yanmıştım o yüzden çok dikkat ediyorum geçmiş olsun
İlk yemeğini yaparken geçirilen ufak tatli kaza diyelim
Oww oldukça şekilli bir yanık olmuş.. Çok geçmiş olsunn
Ufak tefek şeyler oluyor bazen ama dikkat ederim
Kiiz gecnis olsuun varsa hemen kantaron yaği sür yoksa da hametan
Genelde mangal yaparken yaktığım oluyor.. :)
diğer tarafıda yak kalp olsun
Nasıl becerdin apla sen onu 😀
Kötü olmuş
Geçmiş olsun
Dikkat et bakem
Sen değerlisin KS için 😝
Rica ederim hanım apla
biraz tütsüleyseydin :D
KFC gibi olmuşsun :D
naaptın ya? Kaşık koluna mı sarıldı birden?
Bir şey kızartırken koluma flan sıçrar bazen
Bugüne kadar yakmadım ))
daha dün akşam yaktım kendimi
Elimi hep yakıyorum
Evet genelde bileğimi yakarım
Kırbaç vurmuşlar gibi 😂 geçmiş olsun
geçmiş olsun
ve hayır
genel olarak yemek yapmıyorum
Çok aceleci davrandığım zaman oluyor öyle şeyler.
Yemek yapmazken de yakıyorum 😂
Evet maalesef. Dün parmağımı yaktım mesela.
Allahtan öyle sakarlıkların yok :)
elini yakmayı alışkanlık haline getirme
Yemek yapmazken de yakarım ben..
Dövme yaptırdım dersin ortamlarda.
Hayır genelde odaklanırım bu tarz işlerde
Bazen yağ sıçrayabiliyor.
Fırına yemek atınca hep bileğim..
Oraya güzel bir dövme gider 👌🏻
Nasıl yaktın buranı
Çalışırken yakıyorum daha çok
Ay çok geçmiş olsun
gecmis olsun usta olur boyle seyler
Geçmiş olsun benim de başıma geliyor bazen
Dikkatliyimdir o konuda. Bu arada geçmiş olsun.
🙄 dövme gibi olmuş
Bazen oluyor
Dövme gibi
Tenin ne kaa güzel
yakmam.
Dövme gibi
Kolumda izi var
Az önce yaktım
Evet
Yakmam ama keserim
Oww buz koy
Geçmiş olsun
Hayır yakmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar