Yemek tarifinde 150 derece fırın diyor? Kurabiyeyi koyunca mı 150 derece yapayım yoksa önceden fırını ısıtmak mı lazım?

Arkadaslar yardim edin kurabiye yaptım

Yemek tarifinde 150 derece fırın diyor? Kurabiyeyi koyunca mı 150 derece yapayım yoksa önceden fırını ısıtmak mı lazım?
Cevapla