Gördüğüm anda aklıma düştü ve o kadar lezzetli ki ağlıcam.🤤
Peki sen görünce canının aşırı çektiği şeyleri dener misin?
Peki sen görünce canının aşırı çektiği şeyleri dener misin?


üşengecim ben yapamam 😃 ancak çok sevdiğim kişiler annem babam vs bana şunu yapsana demeleri lazım ki yapayım mesela en son sırf babam istedi diye muhallebili kadayıf tatlısı yapmıştım 😂
Canım lazanya çekti ama yapamam çünkü üşeniyorum ve birde kötü olma ihtimali çok yüksek...
Kötü olma ihtimali sıfır tarife uyulduğunda, o da harika bişi sadece yapımı cidden çok uğraştırıcı.👌
Halledersiiin, sen yine temkin ve yardım amaçlı yanında bi kişi daha tut fjfj
Amaaan boş ver o zaman dhfjf
Bu ne bilmiyorum ama şu an bana bunu yapmak zorundasın artık banane
Sonra yine canımın çekeceğini bildiğim için çok yapıp dondurucuya attım, stok dolu yani merak etme djfj
bu ne peki :D
Buuğ mandu, Kore mantısı yerken kendini kaybediyorsun dilimi ısırdım yanlışlıkla kanamasının geçmesi için yemeye ara vermek zorunda kaldım o kadarlı djfjf
Zenginlik böyle bişi demek ki bizde komşudan kuru ekmek alıyoz köfteye katacaz diye.
Islatıp bis yiyoz
Tamam kuru ekmekleri ben kargolarım sana bundan sonra djfj
mandu tenkyüü
Yu ar velkam dhfj
Cevap
22Cevap
Hayır yapamam çünkü yetenekli değilim :// afiyet olsun
Teşekkürler Barış.🙌🫡
Rica ederim ✨
Kore dizisi izledikten sonra yapacağım yemeğe benziyor...
Sürekli yemek yiyorlar, bir kimçileri var ömre bedel.
Onu da yedim, izleyince ağız suları otomatik akıyor zaten.🤧
Yemeğin içinden geçiyorlar yahu, şapur şupur kültürleri var.😅
Hele et ısmarlayan oldu mu, ayrı keyfe geliyorlar.
Şapur şupurluğu lezzetten işte, istisnalar dışında aşşırı iyiler yemek konusunda.🤤
Bence başarılı bir reklam yapıyorlar, yemeklerini bize kadar pazarladılar.😅😂
Çok oldu pazarlayalı zaten diziler sağolsun ve evet başarılı bi taktik.😁
Kamsamida, dey, hara...
Dillerini öğrencem az kaldı dttfg
Ver bir tas erişte bakim😅
Bi ara altyazıya bakmadan anlıyordum konuşmalarını, izledikçe kulak aşinalığı işte fjfj
Sen de çözersin Hasan, hoşçakal.🫡🙌
Hoşçakal Rüm.👋
Tarifinin linkini atar mısın 🥺 ben de yapmak istiyorum manduu
İnstagram Sümeyye Karaca hesabından bakabilirsin.💁🏼♀️
Teşekkür ederim
Ne demeek.🫡🫠
Ben de bunu çok severim adı nedir misafirlikte bir iki kere denk gelmişti
Mandu💁🏼♀️
Nerenin hayat mersin adana tarafi mı
Kore tarafı.😁
Bu buhar mantisi araplar yapiyor diye biliyorum
Yok çoğu ülke yapıyor aslında, sadece oranın ya da buranın demek olmuyor o yüzden ama benim yaptığım Kore mantısı. Ufak tefek farklılıklar vardır muhakkak ama mantık aynı evet.
Buhar mantı çok güzel oluyor afiyet olsun.
Ben bazen yapıyorum sürekli değil tabii 😄
Teşekkürleer.❤️🫠
Buugu mantı deriz biz ☺
Mandu mu o? Canım çok isterse ve evde malzeme varsa yaparım
Eveet olabildiğince dhfj
Çok beğendiysem pratik olanları yaparım. Onun üstüne biraz tereyağ yak kız.
Altını kızartırken terayağ ile kızarttım zaten lezzet versin diye, sonra haşladım.🫡
Teşekkürleer.🫡
Tarifini bulabildiğim herşeyi yaparım tabi vaktim oldukça 😂
Bu sıralar hiçbir şeye enerjim kalmıyor yoksa yapardım muhakkak
Yani üşenmezsem ve malzeme varsa yaparım ama bazen kaydederim kalır öyle
Maalesef yemek yapmayı sevmediğim için sipariş vermek durumunda kalıyorum 😅
Buharda mantı mı
Nereden çaldın bunuuyu
Koymayın kardeşim şöyle şeyler
Şimdi 2 3 saat yol çekemem
Ellerimle ürettim fjfj
Sende yapabilirsin bence.🌝
Mesele üretmek değil
Bunun fırını
Buharda nasıl pişırdin taktiği var mj
Yok şöyleeeğ, teflon bi tavaya dizdim hepsini erittiğim tereyağ üstüne, altı kızarınca üstüne unlu su karıştırıp döktüm bi miktar. Kapağını kapayıp kısık ateşte pişirdim mis gibi oldular.
Buharda pişirmek için aparatı gerekiyor o yok o yüsden farklı taktikler.
Hmm
Çok farkı oluyor mu
Buharda muhakkak daha farklı pişer ama hayatımda yediğim en güzel şeylerden biriydi bu haliyle de.🤤
Yapan yoohh
Şimdi anneme desem
Tonla laf...
Umarım bir gün yerim..
Yersin yersin.💁🏼♀️
Gece gece iyi halt ettin şimdi..
Sindirdim bile ben onu, sen gece görmüşsün fjfjf
Utanmadan gülüyor bi'de. Valla gece gece senin yüzünden dürüm sipariş ettim.
O da olur, afiyet olsundu dhfj
Sağol, ama sana olmasın. 😅
Oldu ama sen bilirsin.💁🏼♀️
acayıp bir mantı
Mantı değil bu, mandu daha farklı bi stili.
kırgız mısınız
Kore mantısı bu.💁🏼♀️
kırgızlarda da aynısı
Evet ufak tefek farklılıklar olabilir.
evet haklısınız
Üşendiğim için yapmam
Evet yaparım hiç üşenmem
Bazı şeyleri her şeyi değil
O an yapmak için keyfim yerinde ise evet
Yok ya maalesef ben de öyle bir yetenek yok
Hepsini değil ama yaptıklarım oluyor
Çok canım çekerse yaparım
Leziz gözüküyor evet yapıyorum 😋
her zaman değil ya da makul olan şeyleri yaparım
Vay arkadaş. böyle arkadaş herkese lazım.
Ne kadar istediğime bağlı
Hamaratız bakıyorum 😉
Genelde dışarda yerim
Yani ara ara
Hemen yapaym bunu
Denerim
Bazılarını
Evet yaparım hep
Yaparım denerim
Canım çektş
usenirim
Yapmam söylerim
Yapmam zor olur
Her zaman yapmam
Yok.
Keşke tek işim yemek yapmak olsaydı
Üşeniyorum ya
Yaparım
Param olursa evet
Zor değilse yaparım
Her şeyi canım çeker
yaparız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?