Eti az pişmiş mi tercih ediyorsunuz, çok pişmiş mi?

Az pişmeli
Çok pişmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eti az pişmiş mi tercih ediyorsunuz, çok pişmiş mi?

Az pişmiş daha güzel aslında, lokum gibi oluyor. Ama her yerde yemem güvenemem, kuzu etini biraz daha pişmiş tercih ederim mesela. Dana biftekse az pişmiş süper olur ama kanına banarım diye korkanlar çok pişmiş ister. Genelde orta karar, biraz pembe kalacak ama pişmiş. O çok pişmiş et iyice lastik gibi oluyor, yenmez yani.
Cevap
4Cevap
Orta pişmiş dediğimde bile içi kırmızı et geliyor. Artık sipariş verirken çok pişirin ama yakmayın diyorum
Az pişmiş seviyorum, kavururken yiyorum çok lezzetli olur
iyice pişecek sulu sulu
Çok pişmiş
orta pişmeli
Çok pişmiş.
Az orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?