Kahvaltıyı tek tabakta hazırlayıp yemeyi sever misiniz yoksa uğraşamam mı dersiniz 😅?

En sevdiğim şeylerden biri olabilirr
Kahvaltıyı tek tabakta hazırlayıp yemeyi sever misiniz yoksa uğraşamam mı dersiniz 😅?
Güncellemeler
+1 yıl
Hehe süper soruu 😌Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Kahvaltıyı tek tabakta hazırlayıp yemeyi sever misiniz yoksa uğraşamam mı dersiniz 😅?
Kahvaltıyı tek tabakta hazırlayıp yemeyi sever misiniz yoksa uğraşamam mı dersiniz 😅?
Cevapla