Şunu görünce canım kek çekti. Yarın bi kek yapayım orman meyveli limonlu falan oyş

Şunu görünce canım kek çekti. Yarın bi kek yapayım orman meyveli limonlu falan oyş

Ben içinde çikolata parçaları olan keke bayılırım. Ayrıca hurmalı da severim. Ama üzümlü sevmem. Limonluyu severim ama herkesin yaptığını yemem. Sen yaparsan da yerim. Kek delisiyim la ben.
Off kek yapıcaz şimdi mecbur
Kalk kalk çabuk. Ben yemeğe gidiyorum. Sen de kek yapmaya geldiğimde hazır olsun. Süt. Kaymaklı. Lütfen. Aliş. 🤣
Dur kız önce markete gidicem
Siparişlerimi unutma bi de. Çiçek ekmek alll.
Dövücem seni he
Ameliyatlı yerime dokunmadan bir miktar izin verebilirim.
Çok severim içine frambuaz süper oluyor portakal ve damla çikolatalı da yapıyorum ayrıca yaban mersini ve cevizli de harika oluyor havuçlu ve tarçınlıyı söylemiyorum bile çünkü mutlaka yemişsindir:)
Cevap
17Cevap
Meyveli kekleri severim tabi ki de. afiyet olsunn
Tatlı sevmiyorum ama görsel çok tatlı değil gibi 😂
Kek tatlı değildir🫠
Haklısın 😇
Çilekli kek severim ama bitter çikolatalı daha iyi 🫠🫶🏻
Sıcakta bi bayar o ua
Ablam 40 derece havada sıcak çay içerim yanında ne diyosun 😂😂😂
Tamam sana yapayım o zaman sjsjs
Yaa olurr😘🫶🏻 ahahah
Bayılırımmm konum atıyorum yaptığında bana da yollaa
Oluuur
Tercihim çikolatalı kek ve havuçlu cevizli tarçınlı kek.
Ama limonlu vişneli kek de güzel olur
Ellerine sağlık
Kakaolu kek veya ağlayan pasta dan sonra ilk tercihim meyveli olanlar ama kalıbın içindeki gerçekten nefis
Kuru meyveliyse üzümlü güzel oluyor.
Taze de hepsi güzel oluyor.
Ben genelde çikolatalı fındıklı seviyorum Topkek falan
Oldum olasi sevmem. Findikli fistikli kekleri de ayni sekilde.
kekle pek aram yok ama iyi yaparım da üşenirim ben de dondurulmuş frambuazlı browni mi yapsam acaba ya 🥹 ama kim çırpacakta kalıba koyacak bir de yağlı kağıt serecek vesaireler 😭
mmhmhhmhhm çok kek sevmem ama şu an canım çekti
Limonlu portakallı çok güzel oluyor
Aa ikisini karışık mı kullanıyorsunuz
Evett efso tadı
Bende de kuru vişne vardııı onla denerim belkiii
Hemen desenee
Tüh geçmiş olsunn. Bekliyorum🥳
Ben havuçlu tarçınlı kış keki severim 🥲
Cevizde lazım ona oylş
Kekstra bir de hindistan cevizli kek var mavi paketli hangi marka hatırlamıyorum ikisini de çok severdim
Üzümlü kek severim, Cedric'in sevdiği gibi.
Meyveli pek tercihim değil
Bana da yapar mısın üşeniyorum da👉👈
portakallı ve limonlu kekleri severim
Çiğköfteli kek severim
Fındıklı kakaolu severim
havuçlu ve tarçın mixi
Limonlu ve portakallı. Bayılırım. 😅
Hepsini severim Alicecim
Çikolatalı kek tercihimdir
Limonlu best
Sade limonlu geçen gün yaptım tüh yollardım
Yalaan
Değill
Çıkar göstert
Hepsini yedim bitti
Limonlu, portakallı en sevdiğim...😍
Islak kek ve havuçlu, cevizli kek severim.
Hayır sevmiyorum ben kakaolu kek seviyorum
Meyveliyi çok seviyorum
Muzlu
Üzümlü severim
Vişneli olsn
Evet severim
Çikolatalı severim
Portakallı Kek
Vişne askimmm 😻💅😋
Kırmızı meyveli kek.
Üzümlü keke bayılırım
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?