Kekin dışı yanmışken içi neden pişmez?

Baton kalıpta hep böyle oluyor kekin içi tamamen hamurken dışı kömür oluyor nerde yanlış yapıyorum

Kekin dışı yanmışken içi neden pişmez?
Cevapla