Midem ve beynim galiba sahuru da iftar sanıyor😂 kendimi zorlasam bile kahvaltılık yiyemiyorum. Kaç kişiyiz böyle bu durumu yaşayan?

Midem ve beynim galiba sahuru da iftar sanıyor😂 kendimi zorlasam bile kahvaltılık yiyemiyorum. Kaç kişiyiz böyle bu durumu yaşayan?

Valla ben de zamanında çok yaptım, özellikle de üşenip de sıfırdan bir şey hazırlamak istemediğimde. Biraz tartışmalı bir konu aslında, çünkü yemek beklemiş oluyor, buzdolabı kurtarıyor tabi. Ama lezzet olarak ilk günkü gibi olmuyor bazen. Yine de idare eder, sahurda ne yenirse yesin önemli olan ayakta kalabilmek. Herkesin bir dönem yapmışlığı vardır bence.
Cevap
9Cevap
Sahurda hiçbir şey yemiyorum. Tek öğün besleniyorum umarım Ramazandan sonra da aynı düzene devam edebilirim.
Ay kraliçem zor olmuyor mu Allah dayanma gücü versin
O zaman Allah daha çok kolaylık versin tutmada kraliçem ❤️🙂
❤️❤️
Şu sıra bende hep iftardan kalan yemeği yiyorum bazen sahura kalkamıyorum bile
Sahursuz yapınca zor olmuyor mu kırmızılar kraliçesi ❤️
Allah daha çok dayanma gücü versin❤️🙂
❤️❤️
Daha çok kahvaltılık yiyorum iftardan kalan yemek pek kalmıyor sahura çünkü haha
En güzeli ya.🙂❤️🙏
💙
Yemek olsun yeter ki yenir her zaman.
Valla öyle her türlü gömerim ben de. Yalniz aklıma ne geldi bak sen böyle diyince oruçlu oruçlu ayy canım çok fena kızartma çekti. Domates soslu olanından. Sonra da sahanda tereyağlı yumurta, menemen ayyy bir de bu sofraya eşlik edecek güzel insanlar başta sen sonra @r_engarenkyollar @fesfs bide ben.. Allaaah
Çok merci teşekkür ederim. Her türlü eşlik ederim 😀
🙂🙏
@fesfs bende çok güzel yerim 😂
@fesfs ahaha benim gibi tatlı bir insana kimse dayanamaz ki. O yüzden ben bile dayanamam yerim kendimi 🤣
@r_engarenkyollar öyle değil mi 😀
@wineandorange yaa bak seni yiycem ama teşekkür ederim 🥰🙏 güzel de laf mı muhteşem olurdu kendimizi kasmadan o kadar keyifli bir zaman geçirirdikki o masa bize şenlik olurdu bende size gelirken kısır , zeytin yağlı biber dolması, havuç tarator, kuymak filan yapardım oturur hep birlikte güle oynaya yerdik 😊 tatlı yapmıyorum çünkü @ertugrulkartal1903 😂👍
Şeker pare gibi adam zaten oyuzden gerek yok tatlıya
Bayılıyorum ya sizin şu sohbetinize. Valla mis gibi hayal🙂😄❤️seni ve @fesfs 'imi hiç yormazdım baktım canımız başka bisey çekiyor hemen sipariş ederdik dışarıdan, oturmaya devam ederdik çaylar kahveler eşliğinde ❤️
@r_engarenkyollar teşekkür ederim renkli kadın 🌹🥰. Eğlenceli olurdu ortam valla. Zaten @fesfs lafları arka arkaya yapıştırırdı gülmekten konuşamazdık. 🤣
@fesfs hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyoruz. Bende birazdan gideceğim.
Kolay gelsin @fesfs çiçeğim ❤️
@fesfs kolay gelsin çiçeğim 🌺 hakkımızda hayırlısı neyse o olsun 🙏🤗
Mesela bu gece makarna vardı 🤷♀️ Allah ne verdiyse.
Ben yemek yapıp 3 gün yerim o neymiş 😂😂
😄😄
Özellikle de iftardan kalan çorbalar 😅
Dimi çorba mis gibi oluyor sahurda. Çorbanın içine ekmek doğrayıp bir dizi açıp yiyorum oh mis 🙂🙏
Çok kalabalık olmayalım, yemek az.
Ya gece gece kahkaha attırdın üstadım 😂 sen hep daha fazla gülersin inşallah 🙂🙏
Amin inşallah 🙂🙏
Bizde kahvaltılık yeniyor sahurda
Afiyet bal olsun 🙂
Teşekkür ederim 🤗🤗
Rica ederim 🙂
Neden taze yemek varken bayat yemek yiyim o kadar dusmedim
Aynen ya sahurda kavaltılık yoyilmiyor
Bende kahvaltı yapabiliyorum sadece
Hiç bir şey yiyemiyorum iştah olmuyor
Sadece kahvaltı gidiyor
Buyrun benim
Yemeyen 1
Yiyorum bazen
Sahurda iftar yemeği yesem kesin hastanelik olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?