#İftarda kinoa veya chia kullanarak pilav veya salata yaptınız mı?
#💗🌾

#İftarda kinoa veya chia kullanarak pilav veya salata yaptınız mı?
#💗🌾

Ben genelde sevdiğim yemekleri tercih ederim
Cevap
6Cevap
Denedim evet zaman zaman tercih edebiliyorum ama ağırlıklı olarak eski usul yemekleri tercih ediyorum.
biz et suyuna pilav yapıp yiyoruz antepli olarak
böyle şeylerle karnımız doymaz der anneme söylesem :)
yemedik dolayısıyla :)
Yok ya normalde hiç yemedim misir gevreği gronola da sevmem
İftar değil ama normal zamanda kullanırım. Salata pilav ve haşlanmış olarak güzel oluyor.
Denemedim hiç.
yok bende hiç yemedim
Onları hiç denemedim ama güzel görünüyor
Pek denemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar