Kakaolu kek yaptım hiç şeker koymamışım 🤦🏻‍♀️ nasıl değerlendirebilirim? Üzerine ne eklesem 🤔?

Yiyemedim ama israf olmasın diye de kıyamadım.. 🥺

Canım çekiyor bazen ve Tatlı yapmada acemiyim. 😅

Güncellemeler
+1 yıl
Normal yemek yapabiliyorum şükür qğelsomvmcşslqğcj
Kakaolu kek yaptım hiç şeker koymamışım 🤦🏻‍♀️ nasıl değerlendirebilirim? Üzerine ne eklesem 🤔?
Cevapla