Yeme & İçme Çayın yanında mı tatlı yenmeli, yemek yanında mı? Alexander01 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Genel olarak tükettiğiniz bir tatlı var mı çayın yanında ben her türlü tatlı yerim tulumba tatlısı hariç ya siz Çayın yanında mı tatlı yenmeli, yemek yanında mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
BirazAgresif Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Yemekten sonra yiyorum. Aradan birkaç saat geçtikten sonra, yediklerimi sindirdikten sonra güzel bir çayla güzel oluyor hamurişi tatlı türleri. 0 0 Yorumla
KARNIVOR Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 50% +1 yıl kabak tatlısı ve kestane şekeri harici her türlü tatlı hiç affetmem. 0 0 Yorumla
z7n7d Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Çayın yanına da olur ama yemekten sonra kötü. Yemekten önce mümkünse. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yemekten sonra yiyorum. Aradan birkaç saat geçtikten sonra, yediklerimi sindirdikten sonra güzel bir çayla güzel oluyor hamurişi tatlı türleri.
kabak tatlısı ve kestane şekeri harici her türlü tatlı hiç affetmem.
Çayın yanında tatlı yerim.
Çayın yanına da olur ama yemekten sonra kötü. Yemekten önce mümkünse.
Çayın yanında güzel gider
Tatlıya her zaman yer vardır 😌
En son yatmadan yerim
Iki türlü de sevmem
Yemekten sonra
Çayın tabiki