
Airfryer hangi özelliğiyle klasik fırınların önüne geçiyor sizce?

Airfryer hangi özelliğiyle klasik fırınların önüne geçiyor sizce?
Ya Allahım hiçbir özelliği yok. Fırının değişik versiyonu. İçinde her türlü yemeği yapabiliyorlar diye ne reklam yaptılar ya.. abi fırın var yani ne diye bunu alıyorlar ben anlamıyorum. Mikrodalga var tost makinesi var. Bunu kim niye icat etti..
Airfryer hiç kullanmadım ve düşünüyorum almayı kullanıyorsan tavsiye eder misin? Sanırım yağsız ve hızlı pişirme özelliği var. Çok fikir sunamayacağım dediğim gibi kullanmadım.
Cevap
4Cevap
Bence kaliteli olması.. kullanımı kolay olması fiyat olarak da bence kalite/performans olması diyebilirim.
Aslında hiçbir popiler özelliği yok bence bildiğin fırın işte hatta fırınım çok iyi olduğu için aifrey almadım.
Dizilerde ve filmlerde oynayıp özenti olması başka bir şey değil üstelik sağlıklı değilmiş
Bence koku olmaması ve yeemekler güzel pisiriyor🤗
Sadece reklam başka bişey yok çok gereksiz bişey
Yağsız pişirme mi bilmiyorum ki ya benim yok ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?