Normal el lezzeti yok tabi ki de. yani el lezzeti derken yetenek vardır yemeği güzel yapan doğru ayarlayan dozunu iyi bilen güzel yapar.. ama bir de şöyle var ki sevdiğim değer verdiğim insanın yaptığı yemeği yerken çok daha mutlu hissederim hatta tadı daha güzel gelir :)
Evet, kesinlikle öyle olduğunu düşünüyorum. Aynı malzemeleri kullanarak bir yemeği aynı sekilde yaptığım halde annemin yaptığı kadar lezzetli olmaz mesela.