Yemeğin sunumuna mı, lezzetine mi çok dikkat edersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yemeğin sunumuna mı, lezzetine mi çok dikkat edersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Lezzet olmayanda dilediği kadar güzel sunulsun, zevk alınmaz. Güzelliği lezzetsizliğini kapatamaz, lezzetlisinin güzel görünüme ihtiyacı yoktur, tadından farkedemezsiniz bile. Yemeklerde de bu şekilde işleniyor düzen 😄
Vav güzel açıklama
Lezzetine çok dikkat ederim tabiki de sunum da önemli ve bazilari yemeğnin yanina tatli da koyuyor yemekler birbirine karışıyor böyle yapanları hiç anlamiyorum
Sanki ye de git dercesine
Tatlıyı en son hatta çayın yanında bile koymak iyi olur
Lezzet ama iğrenç görüntüsü varsa da bir şüpheli yaklaşırım 😂 tabi tadına bakmamam gerektiği anlamına gelmez 😂
Ama o tadına bakana kadar akla karayı seçersin 😅
Abooo 🙈
Tadı önemli, sunum parayla alakalı biraz. Ortaya iki tabak yemek konuyor çünkü
Yani
Cevap
11Cevap
Lezzeti daha önce benim için. Sunumunu zaten ilk görüşten sonra bozuyorum ben😅
Hahah tadına bakarım diyorsun
Yemeğin lezzetine bakarım tabi ki de. .
İyiymiş
Lezzetine daha çok dikkat ediyorum. Sunumda pek iyi değilim 😂
Önemli olan lezzet 😋
Sunum önemli tabi baktık gördük, ama lezzet yoksa zararı ziyan, abartısız sunum abartılı lezzet olsun..
her şey kararında olsun
İkisi de önemli şimdi. Berbat görünürse bi tiksinme, istememe durumu ortaya çıkıyor. Tat olmazsa zaten olmaz.
Görünüm daha önde gibi
İkisi de önemli.
Lezzetine daha çok dikkat ederim.
B nde
Sunum zerre umrumda olmaz gadası , lezzete bakarım ve temiz olmasına
Güzel
İkiside önemli tabi ama önce göze sonra mideye hitap etmeli yemek
Aynen
Ben daha çok lezzetine önem veriyorum. Bir sunum da ne kadar kötü olabilir ki zaten 😅
Vasat bir sunum olabilir
Olsun yine de lezzet önemli 😄
😅😅
Lezzeti olması tabikide önemli ama sunumda dikkat edilmesi gereken bir konu
Aynen 🙃
Önce sunum sonra lezzet tabiki. İkisi bir bütün.. Biri göze hitap eder, diğeri mideye..
Aynen
İkisi de önemli. Lezzeti daha önemli ama görüntüsü de göze hitap etmeli.
İlla ki 🙃
Sunumu göz zevkini okşar lezzeti ise zevkle yeme isteğini artırır. Afiyetler olsun
teşekkür ederim
%50 %50. Görünüm de tadı kadar önemlidir benim için
Güzel
Lezzeti benim için daha çuk ünemli oluyoy
Güzel
Lezzet daha önemli ama hiç bilmediğim bir yemekse görüntüsü kötüyse yemem asla
Yani kim yer ki
İkisine de dikkat ederim..
Güzel
Sunum önemli..
Evet
Görünüş ve tadı önemli 🙂
Sen dikkat çekti ediyor musun
Bu nasıl soru anlamadım 😂
Nasıl anlamadın
"Sen dikkat çekti ediyor musun "
Dedin ya onu anlamadım 😂
Sen dikkat ediyor musun diye sordum
Evet görünüş insanın iştahını açıyor 😁
Sunumu da önemlidir benim için.
Güzel
ikisinede dikkat ederim
Güzel
Lezzetine daha çok dikkat ederim.
Ne güzel
İkisine de dikkat ediyorum
En güzeli
Lezzet önemlidir
İlla ki
hem ambalaja bakarak kandırıyorlar bizi
Aynen 😅
Şu tatlı ne cok iyi ya?
Tatlı candır
Lezzetli olacak ama biraz da gözümüzü doyuracak
Malzemeden kaçmamak gerek
Lezzetine.
Güzel
Lezzetine.
Güzel
Her ikisine de
Ne güzel
Her ikisine de
Ne güzel
Hijyen ve lezzeti
Hijyen daha önemli
Lezzetine
Güzel
İkiside çok önemli bence
Her ikisi iyi olursa harika olur
İkisi de oldukça önemli ama lezzet herhalde
Evet
Lezzeti daha çok önemli
Anladım
Her ikiside
Aynen 🙃
Lezzetine
Bu konuda iyisindir
Lezzet
Güzel
Tadı güzelse yeter😀
Tadı önemli 🙃
Lezzet
Ne güzel
Lezzet önemli
Güzel
Lezzetine
İyiymiş
ıkısıne de
Ne güzel
Aurasına
O nasıl olacak
İkisi
Güzelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?