Birkaç senedir inanılmaz popülerleşen airfryerlardan zamanında bende nasibimi aldım elbette eksik kalamazdım
Hiç pişman etmedi kendisini çuk seviyorum mutfaktaki üçüncü elim olur kendisi.

Birkaç senedir inanılmaz popülerleşen airfryerlardan zamanında bende nasibimi aldım elbette eksik kalamazdım
Hiç pişman etmedi kendisini çuk seviyorum mutfaktaki üçüncü elim olur kendisi.

Airfryer kullanıyorum ama her yemekte kullanmıyorum. Mesela patates kızartırken kullanmıyorum çünkü klasik kızartma lezzetini vermiyor. Ama kırmızı et, tavuk vs pişiriyorum.
Cevap
4Cevap
Airfryer hiç kullanmadım ama belki de ileride evlenince kendi evimde eşimle birlikte kullanırız..
Kullanıyorum. Airfyer olmadan ben nasıl besleniyormuşum bilmiyorum. Aldıgım günden bu yana kullanmadıgım bir gün olmamıştır.
Büyük nimett
Ayfer yokken ekmek arasına küp şeker koyup KS yarışmalarına katılıyordun hatırlatayım sjsjd
Almadım direniyorum. Mikrodalga fırınlar dan daha zararlı olduğunu düşünüyorum
Aşkım neyi zararlı ki havayla pişiriyor😛 al al all
I-ııhhh kandıramazsın beni 😂😂
Ben sadece gerçekleri söylüyorum 😛 fırının hızlı pişireni bu sadecesii
İkna olmaya başlıyorum susar mısın lütfen 😂😂
O kadar hızlı azıcık yağla pişiriyor kiii bir tavuk göğsü yapıyorsun içi sulu sulu🫣
Neden seni etikitleyemedim 😂 Flört döneminde hediye alınır mı? ↗
Senin adına enişteden beklediğim hız 😄
Aaa neden etikeyetlemedin ki etiketim açıkk
Millet iki haftalık flörtüne daysın alıyor.. bizimki almamak için ikna ediyor😪 ekonomik bir beyefendi diye yorumluyorum
Tam sana edilecek hediye 😂😂
Swni üzmek istemem ama cimri olabilir 😂
Neyse artık canı sağ oldun hüğ
Yok yok cimri değil
Pişman olan çok diye alma girişiminde bulunmadım ama her an sipariş verebilirim jdndjsnd
Bir senedir philips kullanıyorum inanılmaz memnunumm
Artısı nedir jdndjsnd
Hıphızlı bir şekilde çok az yağla her şeyi pişiriyor. Biz elektrik faturasına ekstrem bir artısını da görmedikk
Evet kullanıyorum patates koyyorum genelde tadı tavadaki kadar güzel olmasada iş görüyor bence
Tavada kızarttığımız lezzeti yakalamak zor ancak baharatlarla beraber çok güzel oluyor
Benim de üçüncü elim oldu yaaa çok seviyorum kullanmayı ve lezzetli de yapıyo kerata yemeklerimi
Daha dün Pattes kızarttım
Kullanıyorum bazenleri pizza pişirmek için. Gayet pratik
Kızartmalarin tadı çok kötü
Alıcam en kısa zamanda, merak ediyorum bende
Büyük rahatlık
Sosyete işi gibi
Kullanmıyorum
Evet memnunum
Zararlıymış uzmanlar açıklamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?