


Görüntüsü iştah açıcı mı bilmiyorum ama lezzeti 10/10 👌🏽



Görüntüsü iştah açıcı mı bilmiyorum ama lezzeti 10/10 👌🏽
Philips Airfryer pişen etler genelde dışı güzel kızarıyor ve çıtır oluyor. Ama içi nemli kalıyor, iyi pişiyor. Tavuk kanat, but, köfte gibi şeyler gayet başarılı. Biftek veya kuşbaşı da oluyor ama kontrol etmek lazım. Sonuç fırından daha iyi, kızartmadan daha sağlıklı. Dışı biraz mat olabiliyor, parlaklık istersen az yağ sıkabilirsiniz.
Cevap
5Cevap
Güzel görünüyor. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim 🤗
lezzetli görünüyor.
Sadece üzeri mi pişiyor sonra çevirmek zorunda kalıyor musunuz benim sadece üstünü pişiriyor da
Bende aynı şekilde yapıyorum. Alttan ısı alıyor fakat üst taraf daha fazla ısı aldığı için alt kısmının pişmesi için çeviriyorum 🤗
Bunun temizligi nasi oluyo
Cihazınızın haznesini, sepetini veya kızartma aparatını sıcak su, bulaşık deterjanı ve yumuşak bir sünger ile temizleyebilirsiniz.
Tabi, haznesi, sepeti veya kızartma aparatı bulaşık makinesinde yıkanabilir😊
Acıktım ya sfsddfs guzel görünüyor
Hani ekonomi kötüydü 😂
Çok lezzetli görünüyor.
Ne eti bu 12 dakika yetti mi
Az orta pişmiş arası olsun, biraz sulu kalsın derseniz yeterli. Kuzu lokum bu arada👌🏽
Deneyelim bakalım. Afiyet olsun
Bu kullanışlı ama kanserojen bir makina
Rezil
Nefisss
Ağzım sulandı ya elinize sağlık 😍
Güzel ellerine sağlık askom
Reklamı iyi yaptınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?