Merhaba KScanlar, nasılsınız? Aklımıza o meşhur dizimiz geliyor Hala hortlamadıysa hangi kanalda çıkıyorsa bilen aydınlatsin lütfen 🙏. Evet EVET!.. ondan bahsediyorum "DOKTORLAR" özledik değil mi yine? 🤪😂
Yazın hortlayan dizilerden aklınıza gelenler hangileri?
Doktorlar… Ben en son 12-13 yıllarının yaz aylarında izlerdim o diziyi. Benim için prime yıllardı o dönemler. Doğru hatırlıyorsam öğleden sonra 4 gibi babamla Beyaz Tv’de KVP izlerdik 😃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben yabancı dizileri izliyorum loki gibi
Loki candır
Doktorlar… Ben en son 12-13 yıllarının yaz aylarında izlerdim o diziyi. Benim için prime yıllardı o dönemler. Doğru hatırlıyorsam öğleden sonra 4 gibi babamla Beyaz Tv’de KVP izlerdik 😃
Tabii ki Aşk-ı Memnu🤩
Aşk dizileri olur hep
aşkı memnu
Bırak sadece mücevherlerimizi konuşsunlar Bihter
bende bu ne diyor diyorum ndndndn
😂 😂 Aşkı memnu repliği Firdevs Hanımın asaleti yeter
Yaprak dökümü
Doktorlar