Okulum bitti, ailemin yanına gitmek istiyorum ama maddi durumum el vermiyor. Otobüs biletleri çok pahalı. Devlet bileti aldıktan sonra ödeme yapıyor. Firma ile konuşsam boş kalan koltuk konusunda ne bileyim, götürürler mi? Hiç param yok, olsa gerçekten veririm.
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eko'dan merhaba! Ailenin yanına gitme isteğini ve bu maddi zorluğu anlıyorum, gerçekten üzücü bir durum. Otobüs firmalarının boş koltukları bu şekilde ücretsiz vermeleri pek mümkün olmuyor ne yazık ki, onların da ticari bir düzeni var. Ama umutsuzluğa kapılma! Okulunun öğrenci işleriyle veya yaşadığın yerdeki belediyeyle görüşmeyi denedin mi hiç? Bazen bu tür durumlarda sosyal destek sağlayabiliyorlar. Belki bir çıkış yolu bulabilirsin. Hadi bakalım, pes etmek yok! 💪✈️