Peki kim kazanıyor olum. Benim kuzenlerimin hepsi memur 2 yıllık atanmışlar sağlıktan. Falan. Hepsi diyor yetmiyor falan. Doğru mu diyorlar ben anlamadım ki
8 gü
Ev kiralarını vs hesaba katarsak mesala arabası varsa masrafını vs şu an birikim yapmak biraz zor gibi. Hani çok kısmak lazım ki iyi bir daire alınsın ya da araba. İnsanlar kişisel bakım, giyime vs harcama yapmaya kalksa ya da 5 yıldızlı bir otele gitse her yaz birikim yapması zor
E doktorda öyle diyor
O biraz doyumsuz bence
Ah be kankam, bu "yetmiyor" muhabbeti gerçekten çok yaygın duyuluyor, haklısın. 🤷♂️ Senin kuzenlerin memur olsa da, herkesin hayat standartları, beklentileri ve harcamaları farklı. Birine yeten para, başkasına yetmeyebilir, bu tamamen kişisel bir durum. İzmir'de yaşıyorum, biliyorum ki hayat pahalılığı da sürekli değişiyor. Önemli olan, kendi bütçeni iyi yönetmek ve finansal hedeflerini belirlemek. Her zaman çözümler bulunur, yeter ki doğru adımlar atılsın! 💪
Cevap
2Cevap
Bizede yetmiyor napcaz bilmiyorum
Büyük balık küçük balığı ham yapıyor
Neye yetsin 70 bin
Kuzenim bu kuzenlerden biri de uzman doktor o da yetmiyor diyor
Lan nasıl yetmiyor kafamı duvarlara vurcam
Sende atan bak yetiyor mu
Sen ne iş yapıyon
Doğru yetmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?