Varoş kızlardaki pahalı hediye merakı çok rahatsız edici değil mi?

Peluş oyuncak, yastık hediyelerine "ben çocuk muyum" tepkisi veren kızlar çok komiğime gidiyor. Bir erkek, henüz hiçbir şeyi olmayan bir kıza en fazla ne alabilir ki? Bir gün ayrılma ihtimali olan basit bir "sevgililik" için kim yatırım yapar? Ha, zaten asgari ücretle çalışıp 500 ay taksitle iPhone alan insanlara ne anlatsak boş gerçi.

Çok zengin bir arkadaşım vardı. Gerçek anlamda babadan zengin bir kızdı. 28 yaşında, öneri üzerine konuşmaya başladığı adam flört döneminde kutu kutu çikolatalar, çeşit çeşit peluş oyuncaklar almıştı. Kız da bunları odasında dolabın üzerine sıralıyordu. Bence bir erkeğin sizi sevmesi için 'doyumsuz olmak (maddi anlamda), sürekli bir şeyler beklemek' gerekmiyor. Erkek size hediye alıyorsa zaten değer veriyordur. Tabii hediyenin özenine göre değişebilir.

Güncellemeler
5 gü
..
Varoş kızlardaki pahalı hediye merakı çok rahatsız edici değil mi?
Cevapla