Boşanma davası masrafını ödemek zorunda mıyım, gerçekten bu parayı vermeli miyim?

2 senelik görücü usulü sebebiyle bir evlilik yaptım. Boşanma aşamasındayım. Boşanma davasını o açtı, benim bulunduğum şehre gelmeye üşendiği için ben oraya gideceğim. Dava da 4600 falan tutmuş, benden 2300'ü istiyor. Şu anlık daha işe girmedim, kafam dolu olduğu için herhangi bir gelirim yok. Bu bana sürekli bu parayı hatırlatıyor, ver bilmem ne ama ben vermek istemiyorum, bu kadar mı düştü ya, gerçekten vermeli miyim?
Boşanma davası masrafını ödemek zorunda mıyım, gerçekten bu parayı vermeli miyim?
Cevapla