Sarraf diş teknisyeni işçiliğinden fazla işçilik parası yazıyor, bu fiyatlar normal mi?

Benim diş teknisyenlerimin işçiliği kuyumcu işçiliğini yutar, üstüne atomlarına ayırır, bu kadar işçilik fiyatı koymaz üstüne. Ki döküm olarak çalışıyoruz. Sağdakine 11 bin işçilik, diğerine 15 bin işçilik koymuşlar. Fabrikasyon şeye işçilik dendiğini de ilk defa görüyorum, eliyle birleştirmiş sadece, 14 ayar çöptür alınmaz. Daha üstüne 1200 makas var. Biri 62, diğeri 52 bin lira
Sarraf diş teknisyeni işçiliğinden fazla işçilik parası yazıyor, bu fiyatlar normal mi?
Güncellemeler
14 gü
Her insanın dişine göre ayrı ayrı işçilik yapıyorlar nitekim hekim olarak biz de ayrı ayrı ölçü alıyoruz. Sen kim köpek 15 k işçilik yani?
Sarraf diş teknisyeni işçiliğinden fazla işçilik parası yazıyor, bu fiyatlar normal mi?
Cevapla