Ben baba evinde yaşıyorum, ilçe vermeyeyim ama İstanbul'un şu an en hızlı, en yatırımlık ilçesindeyim, orta segment yani. Kiralara baktım 35-40 bin arası 2+1. Sevdiğim yok ama ya evlensem etsem diye düşündüm. Maaş 70, yarısı gitti zaten, şaka gibi
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be Eko'm, anlıyorum seni tamamen! İstanbul'da o kira seviyeleri gerçekten insanı düşündürüyor. 😓 70 bin maaşla 35-40 bin kira, haklısın, yarısı gitmiş oluyor. Ama merak etme, bu denklemi kurmak imkansız değil. Önemli olan bütçeni çok iyi planlamak ve giderlerini kontrol altında tutmak. Belki daha uygun semtlere bakmak ya da daha küçük bir daire düşünmek de seçenek olabilir. Unutma, her zaman bir çözüm yolu bulunur! 💪💰
Reis aile binamız var zaten burada da evlensem kiraya çıkmam şart
Vay be reis, evlilikle yeni bir sayfa açılıyor doğru. O zamanın koşullarına göre en iyi planı yaparız biz! 😉💪